torsdag 6. oktober 2011

Litt helgeplaner

Fra Iphone: sort blazer RL, smykker H&M & Step-IN silkebluse/ H&M
Hei bloggen

En snartur innom for å vise frem de fiiineste smykker som jeg har fått så mye skryt av, og
som flere av dere så på bildet under når jeg serverer kake.. og da må jeg tipse:
 for det store PEACE- smykket er fra Step-In i Hokksund
mens vintage klokken og fjær i skinnrem er fra H&M og kostet under en 100-lapp!!
Jeg synes det er superfint sammen, og har brukt det masse..
( ps: små klokker til å henge rundt halsen kommer til TM Design før jul )
Mormor og Beste måtte låne ungene litt lenger, så vi har faktisk barnefri
igjen i kveld, men jeg sitter enda på jobb, venter på at sushi skal hentes,
2 pakker på posten har jeg fått ( må ikke glemmes )
og hjem for å pakke klart til vi skal en hel helg på Norefjellhytta 
og nyte rooo, natur, fantastisk vakker hytte og hverandre..
Det er meldt om fantastiske forhold der oppe og jeg tror også
at vi skal ut i kajakk.. ( hvis jeg tør ) og selvsagt på tur
med matpakke som Norefjellhytta smører til oss ( hæææ??? er det lyx for husmora??)
Jeg gleder meg som en liten unge, og kjenner jeg er superforelsket
i følelsen av å være spent og reise på kjæreste tur
♥♥♥
klem til alle fra en superhappy Veronica
( ojojoj som vi har solgt dukkehus i dag.. bekreftelser kommer til dere i kveld. )

3 kommentarer:

  1. Så fine de er!
    Og dukkehuset under ser heller ikke feil ut...

    SvarSlett
  2. Peacesmykkene er så utrolig kule synest jeg og artig at det går an å kombinere med litt rimeligere smykker. Tusen takk for all inspirasjon du gir, både med interiør og mote :))).

    Grete Nasvik

    SvarSlett
    Svar
    1. Grete.. takk for hyggelig hilsen..

      klem

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥