mandag 24. oktober 2011

Foto: bilder fra Julehuset på Hadeland Glassverk og jeg bare eeelsker den store stjernen og de
fin fine lyktene fra Lama... LIKER

Hurra... mandag!!!

I dag rakk jeg en snartur opp til Hadeland Glassverk, og jeg ble så glad når jeg kom dit.
Det ER faktisk bare 2 mnd!!!! til julaften akkurat i dag, så derfor måtte jeg en liiiten
tur inn i julehuset og de hadde laget til en hjørne med bruuuuun jul...
guuuud det var så lekkert.. JEG SKAL herme og gjøre heeelt likt
hjemme hos oss, og jeg gleder meg til vi får nytt kjøkkenbord,
og brune stoler og den deilige spisestuesofaen.

En del juleting ble med meg hjem og vi kunne ikke annet enn å le når vi
bar ut noen kurver til lille Hømlebilen.. DEN egner seg mest til å shoppe en liten
lipsgloss at the most..  og jeg ser at på type langtur (dvs når , farten overstiger 50 km/t )
som i dag så hadde nok en hjelm inne i bilen vært tryggest!!!
Jentene på Hadeland mente at jeg var trygg for elgen på veien hjem , for den kjørte jeg
lett gjennom bena på...Mobber de meg og hømle mon tro?? haha..
mye latter og moro skaper iallefall den lille hvite loppa for meg.
Torsdag er det planleggingsdag i barnehagen og da er det lunsj på HG med
Tomine... det skal bli sååå godt med en dag fri midt i uken..

Ha en fin kveld alle, nå er det atter ny runde med mail å besvare for meg..

5 kommentarer:

  1. Julehuset er så koselig. var der sist helg, men av en eller annen veldig rar grunn (ikke spør meg hvordan det kunne gå til), så har jeg INGEN shoppinglyst i det hele tatt. Så jeg reise tomhendt hjem igjen. Angrer angrer-- veeeeldig. Men det er jo ikke såååå lang kjøretur, så kanskje jeg reiser opp igjen før jul:)

    Gleder meg til å se hvordan du får det hjemme, med nydemøbler:) Og julepynt da.

    -Camilla-

    SvarSlett
  2. Hei på deg Veronica! :)

    Ja tenk at det bare er 2 mnd til julaften... FANTASTISK! Jeg gleder meg som en unge... ;) hihi

    Ønsker deg en flott ny uke!

    Klemmer ♥

    SvarSlett
  3. Åååå! Er julehuset åpnet? Da blir det en tur en av de nærmeste dagene. Er jo heldige vi, som bor så nære. Et kvarters kjøring fra meg. HG here I come;) Ha en fortsatt fin uke. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  4. huff...ja nå går tiden fort fremover,lurt å ta slike kosestunder nå mens man har tid til det:)
    Ser lekkert ut i den kroken der ja...tror jeg hadde vært veldig glad jeg har en stygg...men stor og god varebil hvis jeg hadde vært der.alle elger hadde nok vært i fare da,hihi:)
    Mormo med bil-mobbingen din,har ikke mer moro enn man lager selv:)))
    fin dag til deg:)
    toveklem:)

    SvarSlett
  5. Dit skulle eg gjerne tatt ein tur!! Nydeleg stjerne i vinduet:)

    Klem frå Ann

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥