lørdag 1. oktober 2011

Lørdagskos i Tominehjemmet

                   


Hei lørdag kveld

I kveld ligger vi slengt i soffa alle mann etter et voldsomt etegilde med spanske kjøttboller og pastasaus.. jeg er så mett at jeg nesten sprekker..
Egentlig skulle vi ordnet til litt ost og kjeks, men vi får se om jeg ikke bytter det ut med sjokolade..
Nå er prinsessen i seng og vi skal nyte en film før vi tar tidlig kvelden..
Storebror kommer hjem fra pappa besøk i morgen tidlig for å gå med VG,
så da må jeg være våken for å sjekke at alt er som det skal..
( selvom det skal sies at han nok er mye mere våken enn meg.. )


Vi har begynt å gjøre klart kontoret til TM Design og håper vi blir ferdig i morgen. Vi må kjøpe
ny PC, og jeg vil ha en som er trådløs med stooor skjerm.. Gleder meg til å innrede.

De fine telystestakene med reinsdyr er kjøpt fra søstrene Grene i fjor
( prislapp under og de viser 8,75,- !!!!? det er billig vel.. )
, de sorte lange kubbestakene fra Nille, var litt Tine K.
Tomine følger spent med på "skal vi danse" og vi heier på skihopper Jacobsen fra Hønefoss
og håper vårt lokale dansetalent fortsatt blir å se lørdager fremover.
Bildene over er tatt med Iphone, og redigert med Iphone, så det er jammen ikke
noen sak å være undercover blogger, eller Tårnfrid blogger når det er så enkelt..

Ønsker dere alle en fortreffelig lørdag.. 
 ps.. Sminkebordet ble solgt etter få minutter, og befinner seg nå i Sandefjord..

4 kommentarer:

  1. Koselige stemningsbilder fra deg ikveld! :)
    Og supersøte Tomine! Så stor hun er blitt!
    Nyyydelige sminkebordet under her da!! Heldig den nye eieren av det!!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Wonderful photos from the roses

    Enjoy your weekend
    Hugs,
    patricia

    SvarSlett
  3. Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fine bilder :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥