søndag 16. oktober 2011

Kveldskos


Foto: Bilder fra lørdagens kveldskos med rakfisk.. veldig godt, og veldig høst.
Hei bloggen
Bare innom for å ønske dere alle en riktig god søndagskveld..
Jeg har hatt en superfab dag og et så morsomt møte i dag med
min venninne som jeg ikke har sett på 14 år.. rart hvordan barn, tid og sted
gjør så man blir borte fra hverandre, men når man ses så er det akkurat som
før.. da er det verdt å ta vare på, så gleder meg til hun er tilbake fra USA allerede

Vi har masse å gjøre i TM Design om dagen.. nå er det mye som skal ordnes til
møblene kommer om snaue 30 dager, så det blir litt stille fra meg noen dager.
Torsdag skal jeg på en event i Oslo igjen, så da må jeg blogge litt..

Jeg er å treffe på mail, og har stooore planer om å komme gjennom mailbunken min
på få dager.. nå er det tidlig kveld her for meg, og håper å starte neste
uke med masse energi, mye jobb, snille barn, og straks lille HØMLE
veien med ekte skilter på.. DET blir moro!!

7 kommentarer:

  1. Nydelige og stemningsfulle bilder! :) Takk for fin kommentar inne hos meg:) Setter kjempestor pris på det! Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Kos deg med spennende og travel uke ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Bildene dine var så fine at det fikk rakfisk til å se godt ut! ;)

    God mandags morgen! :)

    SvarSlett
  4. <3 Beautiful photos as alwayss.
    Have a great week!
    Klem Wilhelmiina

    SvarSlett
  5. Nydelig bord! Til å bli i godt humør av :)
    Skinnbrettet jeg bestilte har kommet! Nydelig det også. Tusen takk!

    Varm hilsen fra Siw Stenbrenden, www.littlykkelighverdag.no

    SvarSlett
  6. Åh, du har et vakkert hjem! FÅr så utrolig mye inspirasjon av bildene dine! Ha en fin dag

    SvarSlett
  7. Hei!
    Hadde blitt utrolig glad om du kunne fortalt hvor du har kjøpt det bildet i bakgrunnen. Utrolig stilig! Har lett over alt på nettet og finner det ikke!

    Du har en fantastisk god smak og er til stor inspirasjon.
    Svar meg gjerne på mail: line_josefine@hotmail.com
    Mvh Line S

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥