lørdag 15. oktober 2011

Lørdagskjeks til kosedag

Foto: Deilige sjokoladehavrekjeks, og verdens fineste høstkopp fra Florence. Helt utrolig å tenke på at
det er en hel uke siden vi var på NorefjellHytta og opplevde snø, fantastisk mat, vin og rooooo

 Den deiligste lørdag i dag..
Jeg sitter på kontoret nydusjet med masker fra OH i joggeklær,  far i huset sparkler/maler
og pusser opp for å gjøre klart til vi åpner TM Design, og Tomine er på rommet sitt
å hører på Kaptein Sabeltann fra sin Iphone pig ( smarteste kjøp ever )
og har ingen planer om å forlate denne adressen i dag.  L.I.K.E.R

torsdag laget vi jentene kjeks etter oppskrift fra Trines matblogg, ( klikk HER )
vi bare endret med litt mindre sjokolade og plusset på tranebær. Utrolig lettlagde,
så godt, og veldig koselig å bake igjen synes jeg. Mitt tips til lørdagskos...

I kveld er det rakfisk for oss voksne, med vin og masse prat..
Skal vi danse er selvsagt et must, men så trist at Jacobsen trakk seg..
Han var jo vår hero, flinke Hønefoss gutten!!

Happy lørdag, vi hørs senere. Nå er det mer jobbing!

Klem til alle mine fine lesere, som jeg er så dårlig på å svare
disse dager, men jeg stikker plutselig innom deg
xxx

8 kommentarer:

  1. nam :) de kjeksene så gode ut! Gleder meg til jeg kan bake igjen... jeg har vært uten kjøkken i snart 2 mnd! Hot fiskesuppe står på menyen her i kveld.. har tross alt EN kokeplate -hihi

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Hei!
    Når åpner TM Design? Og selger dere skrivebord, eller har du noen tips til hvor jeg kan få kjøpt et fint skrivebord?
    Ha en fin dag!:))

    SvarSlett
  3. Line: minner meg om når vi flyttet inn hit, så hadde vi kun micro noen uker.. og jeg trodde egentlig aldri jeg skulle bli lei take-away, MEN det tok ikke lang tid.. det ble mye supper, pannekaker og grøt i den perioden..
    du skulle kommet hit.. vi har rakfisk i dag, men det kunne jo du laget også.. trenger vare varme poteter.. haha..

    klem til deg og happy lørdag.

    SvarSlett
  4. Mmmm, de så gode ut ja;)
    Og så kos og bake sammen ♥

    Dere er så flinke med TM design altså, ønsker dere lykke til med åpningen;)

    Ha en finfin lørdag, her blir det heller ikke foratt huset i dag, skal bare koooose oss i joggedressen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Ja de kjeksene så Mmmm veldig gode ut :-) tror jeg må prøve de en dag! Happy lørdag`s kveld å kos deg med rakfisk i godt lag:-)

    SvarSlett
  6. Mmmmm, de så gode ut! Jeg har også bakt i dag. Hører med i helgen det.
    Ha en fin lørdag.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  7. Nam, disse kjeksene så herlige ut! Nydelige bilder på bloggen din :)
    Legger meg til som følger jeg :)

    SvarSlett
  8. Så gøy at du har har bakt disse kjempegode kjeksene!

    Trine ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥