mandag 31. oktober 2011

Lys lys lys ♥ Julestemning

Foto: fineste julekulen og en fin fin nissedame som ble med meg hjem
fra Hadeland forrige uke.. Kulen er sååå fin, og skinner i vårt vindu allerede...
Hei bloggen

Jeg må bare tipse om noe koselig som skjer på Hadeland Glassverk
torsdag 3 nov kl 17,for da er det lysfest og 50 000 julelys tennes..
Det serveres suppe, og vi kan shoppe litt i butikkene som er åpent
til kl 19. Det er også gaveutdeling til barna.. koooooos
Jeg skal med noen venninner og dette er nå tradisjon for
oss.. du kan lese mer om dette HER

8 kommentarer:

  1. Så nydelig den var =)

    SvarSlett
  2. For en nydelig julekule ♥
    Skulle gjerne tatt turen til Hadeland glassverk på torsdag, men skal på førjulskos hos Hviit:))

    Men jeg tar turen i løpet av November uansett, og får litt julefølelse, er mange år siden jeg har vært der...

    ha en finfin kveld!

    Klem line

    SvarSlett
  3. Hei.

    Så koselig blogg du har.
    Hyggelig og lese og masse flotte tips.
    Hils storebror fra gamlelæreren på Vik

    Hilsen fra Mette

    SvarSlett
  4. takk for at du minte meg på det...bor ikke så langt unna og jeg kunne tenke meg en julekule som du hadde kjøpt der :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Aaaah det kunne jeg tenke meg! Men har sent oppe i butikken på torsdag selv... damn!
    Men vi skal uansett ta turen i nov/des da vi skal hente griseslakt i nærheten:) Juletradisjon..

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  6. Så nydelig julekule, prøvde og finne den i nettbutikken men kunne ikke finne den..Finns den i nettbutikken?

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Hva betalte du for julekulen fra hadeland med perler ? Er den for stor til å henge på juletreet ?
    Lurer på om du har nummert til den butikken du kjøpte den i og om de sender produkter i posten ?
    Håper på svar :)
    Mvh Monica

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥