tirsdag 25. oktober 2011

Når du ♥ kaffemannen....


Jisses altså..
 Noen ganger så er livet bare så utrolig fab fab fab, og det er noen mennesker på din vei
som virkelig bare gjør dagen din!!! Nå om dagen er det helt crazy ( hehe Marthine ) med 
bestillinger til TM Design, og det var helt fab med en drøy time nå hos negledamen med
bare kooooz
♥ 
Min mor bor fremdeles hos oss pga sitt kragebensbrudd , og det er lite vi får gjort for
 henne untatt å bruke tiden til hjelp..Slikkerier og godsaker er iallefall ikke feil
og virker alltid for meg, og vi er så heldig å ha en liten kaffebar i Hønefoss som
har VELDIG mye fiiiint og godt.. ( DIN kaffebar )
Jeg har hamstret, både kakaokuler, gløgg, saft og den magiske/fantastiske sjokoladen
som ble omtalt i P3 her om dagen så jeg skal lage verdens beste kakao i kveld,
og nyte med med deilige deilige små rosa og hvite kaker som smakte heaven!!
Kaffemannen hadde laget smaksprøver klart til meg når jeg var å stelte neglene
mine sammen med verdens beste Chai Latte.. lucky me..
Tusen tusen takk snille dere som
vet å ta vare på en stresset Tårnfrid
Sjolokadebildene kommer senere.. nå: jobb jobb jobb

Masse masse fint hos TM Design nå, og vi rekker å få inn stoooore skap og
 spisestuebord før jul...DET var gledesnyhet det!!
( er det mange av dere som ikke har facebook, som ønsker at jeg legger ut bilder her også? )

18 kommentarer:

  1. JA, JA og JA..jeg venter veldig på å se bilder på bloggen din over alt jeg kan få kjøpt på TM!!! Jeg har ikke Facebook, og er redd alt forsvinner før du rekker å legge det ut på denne siden. He, he.
    Men helt ærlig.. pleeeaase legg ut alt som går an å få kjøpt hos TM Design! :)Jeg venter i spenning.

    SvarSlett
  2. SÅ KJEKT at det går så bra med TM Design:-)
    Så glad på dine vegne :-))) Klem klem

    SvarSlett
  3. Ummm that I get hungry just to see these sweet!

    A kiss,

    Cristina

    SvarSlett
  4. Hmm ser gott ut. Älskar godsaker och late.
    Kram

    SvarSlett
  5. Mmm, nam nam! Ha en fin kveld :)
    Klem Karoline

    SvarSlett
  6. Så GØY å høre at TM Design går så det suser! :))) Jeg heier på deg, Veronica! Klem fra Tonje fra Lamhaugen, på jobb med en kranglete pc!

    SvarSlett
  7. Hei! Jeg ønsker også bilder fra TM design på bloggen!!! Ha en flott kveld med kakao og kos!

    SvarSlett
  8. Har ikke facebook og ønsker meg veldig at du kunne legge ut alt her også=)

    SvarSlett
  9. Yummie..

    enjoy!!
    Patricia

    SvarSlett
  10. nam.... det så godt ut! merker at jeg ender opp på alle innlegg om søtsaker i dag, så det må være noe med dagen:)

    God bedring til mamman din.. -Camilla-

    SvarSlett
  11. Ja, hadde vært helt supert å få sett bildene her på bloggen din!:) Bruker mye mer tid her inne og koser meg skikkelg når jeg ser på de inspirerende bildene dine! Gleder meg til å se hva dere har av fine ting!:)

    Foresten, sjekk gjerne ut loneslydahl.com om du trenger kunstverk til hjemmet!:)

    SvarSlett
  12. Akkurat hva jeg ønsket meg: At du legger alt ut på bloggen. Så kan jeg som ikke er på facebook også se og shoppe:-)

    mvh Jeanette

    SvarSlett
  13. Er så GØY at dette går så bra!!
    Unner dere dette ja;)
    Jeg ønsker meg og varene lagt ut her på bloggen ♥

    Ha en finfin kveld, og kos deg med kakao og din mor, hihi, hun storkoser seg nok;)

    Klem Line

    SvarSlett
  14. JA JA JA, please legg bildene ut på bloggen. Jeg er ikke med facebook. Nydelig blogg du har forresten. Hilsen Liv

    SvarSlett
  15. Hei! Jeg er en av dine nye lesere via fotballfrua:) og jeg har stort ønske om at du publiserer alt fra TM på bloggen!!!

    SvarSlett
  16. Flott at dere tar vare på din mor, godt å kunne hjelpe, tror nok hun koser seg hos dere (selv med bruddet) Kjempe gøy at TM går bra utrolig massssse flotte møbler ,kunne gjerne hatt alt sammen :-)
    Du har ikke tenkt på å lage en egen TM Design blogg da :-))) med nyheter, leveringer osv...

    Ha en flott dag
    Klem Anita

    SvarSlett
  17. Visst ønsker vi bilder vi som ikke er på facebook!!!
    Er på jakt etter et litt stort, sort glass skap. Kanskje du har det?? :)

    SvarSlett
  18. anonym: Ja tenk at det har vi!!! og det kommer før jul.. så utrolig flott.. jeg skal legge ut bilder etterpå jeg av det superstore sorte glass skapet.. DET rekker også å komme inn før jul, blir sendt om 14 dager..

    Hurra!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥