søndag 2. oktober 2011

Ny bok og søndags slaffhet

Oppdatering: Vasen er fra Riviera Maison og finnes
i butikk nå vil jeg tro da jeg akkurat har kjøpt den

God formiddag bloggen

For noen uker siden kjøpte jeg den nye boken til Slettvoll; Velkommen hjem -  og den er like
fantastisk som jeg hadde trodd.. I går fikk jeg endelig tid til å sette meg ned å
nyte de fineste bilder, og møbler. Da kan man snakke om inspirasjon..
En bok jeg virkelig vil annbefale til alle interiørfrelste..

Mine søndagsbilder får være fra skrivebordet i stuen, som om få timer står nede på
kontoret. Den er egentlig solgt, men jeg må ha den en stund fremover til vårt nye skrivebord
er ferdig. Nydelige roser i den fineste lilla ga motivasjonen for disse bildene.




Ønsker alle mine kjære lesere en riktig riktig god søndag, og jeg tror jeg skal lage litt
eplekakemuffins litt senere i dag.. Noen som har en fab frab oppskrift??

8 kommentarer:

  1. Så utrolig fin blogg du har, med vanvittig mange inspirerende bilder! Hjemmet ditt er nydelig! Jeg lurer veldig på hvilket program du bruker for bildebehandling? Du har så mange fine effekter på bildene dine!

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder du har tatt - et flott søndags innlegg ;-)

    Ønsker deg en fortsatt hærlig søndag!

    Vibeke

    SvarSlett
  3. Flotte bilder Veronica, har bestilt meg boken jeg også, gleder meg til å få den,liker godt stilen til Slettvoll,masse lekkert der.
    Da har jeg sendt deg bestilling på bordet pr mail :-)
    Gleder meg til det kommer,håper på før jul....

    Ha en fin søndagskveld og kos deg med baking

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Jeg har fant bloggen din gjennom Carma, og jeg må si det er en "drøm" å se hjemmet ditt og din interesse for interiør:) Elsker stilen og er en interiørelsker selv:) Liker dog en del ting som kan skinne og glinse også, mellom alt hvitt, beige og mørke! Fortsett ditt gode arbeid og lidenskap, artig å følge med!;) Ha en flott søndag!;) Hilsen Christine

    SvarSlett
  5. Boken står på min ønskeliste. Jeg lurer på hvilket program bruker du å lage bildene på bloggoverskriften din?

    Bente

    SvarSlett
  6. Kan du være sååååå snill og skrive hvor den vakre vasen med sølvkant øverst (den du har de lilla rosene i) er fra? I NEED it!! hehe :)

    Ha en fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  7. Hei! :) Kan jeg spørre om hvor du har fått tak i den fine vasen? :) Ha en superfin søndag! :) Du er flink!! :)

    SvarSlett
  8. Bente: jeg har laget header i Photoscape, men redigert i Piknic

    veldig enkelt..

    veronica

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥