tirsdag 4. oktober 2011

Ny topp fra DAY


Jeg lovet å vise den nydelige toppen fra DAY jeg på et forundelig vis klarte å få karret til meg på
forrige fredag før jentefesten. Tusen takk til Step-In  i Hokksund for snartenkt service.
Fantastisk!!! Dere er utrolig service minded!! LIKER♥
Jeg tok et silkebånd rundt for å matche mine fake leather pants fra BikBok..
 MEN det var nok ikke meningen at jeg skulle ha den på meg
da jeg klarte å knuse hele solpudderet ( som forøvrig var kun noen timer gammelt ) over brystet
over toppen.. .. bildene er tatt før uhellet / sminkingen og hysteriet begynte..
haha..det skal ikke alltid være enkelt

Senere i dag er det jentebursdag for Tomine, og skal straks ut å hente
kaken.. La det nå bare gå godt..

6 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig :-)

    SvarSlett
  2. Heisann.lurte bare på om den buksa fra bik bok er ganske høy i livet? Jeg har sett på en derfra, men den virket så rar der den hang? På deg ser den bare fab ut. :) håper det gikk greit å få pudderet bort fra blusen :( ufaks! Lykke t m selskapet. Linn

    SvarSlett
  3. Kjempelekker topp du har fått deg! Passet så fint til den litt røffe buksa, men det er jo nettopp kontraster som er fint, synes jeg! Hadde på meg blondekjole og pumps i et selskap, ingen sa noe, så hadde jeg samme kjole + røft belte og boots, da fikk jeg mange kommentarer, hehe. Ha en toppers kveld! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  4. Nydelig topp på deg!
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Åh, den likte jeg! Kult m d silkebåndet. Har de den i sort? Vet du om d er butikker i KrSandsområdet som selger disse?
    Klem Bodil

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥