mandag 10. oktober 2011

Fra NorefjellHytta

Foto: En rødvinsglad meg på NorefjellHytta lørdag kveld.. ( nå skulle jeg til å skrive fantastisk nydelig
stemning i resturanten, men jeg må finne et annet ord.. fantastisk er brukt opp.. haha  )
Sen kveld, men heihopp bloggen

Et bittelite livstegn fra meg i dag, men jeg sitter stuck og fakturerer og svarer på mail
Ikke i vår villeste fantasi hadde vi drømt om at TM Design skulle bli så godt mottatt.

I morgen kveld derimot, så har jeg andre planer..da fyker denne dama inn til
Oslo, og skal være med på noe jeg gleder meg veldig til.. litt hemmelig, litt skummelt
men mest av alt veldig veldig mange sommerfugler i magen.
Jeg blogger om det i morgen..

Kryss fingrene for at jeg finner brillene mine, ellers må jeg kjøre buss inn til
Tigerstaden i morgen.... er jeg på vei til å bli en gammel dame???
Well.. back to work.. and love it..

Nydelig lysekrone på NorefjellHytta.. akkurat sånn skal jeg ha
når jeg skal ha hytte..
( men det skal jeg jo ikke egentlig men det er lov å drømme da.. )

4 kommentarer:

  1. Gøygøygøy, gleder meg til å høre:))

    Klem

    SvarSlett
  2. Spennende!!
    Gleder meg til og høre om sommerfuglene dine, hihi ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Nydelig takkrone og GRATULERER ♥
    Jeg håper du finner brillene dine ,))
    Lykke til!
    Klem klem Anki

    SvarSlett
  4. Spennede spennede.:-)) Ja fantastisk kan jo bli brukt opp..men uansett syntes jeg det er et bedre ord enn "sinnsykt" som jeg har "hata" fra første stund når så mange brukte det hele tiden.:-)

    LYKKE TIL....håper brillen kom på plass på nesa...Burde hatt sånn du kunne plystre på, så svarte de...Jeg løper ofte og leter etter solbrillene, men har de på hodet..-)) jaja

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥