lørdag 29. oktober 2011

På vift og bort på lammemiddag

Mitt antrekk for i kveld; gammelt skjørt kjøpt for under 100-lappen, hvit bluse, sorte strømper, smykker litt div
( sjekk ut bestefarsklokken som kommer til TM Design, og en deilig pels fra Erik Gaarder, nyinnkjøpt nå fra
Hadeland Glassverk.. Antrekket er inspirert av en engelsk blogger.. ( skal finne linken i morgen. )

I kveld skal jeg på middag til verdens skjønneste gutt, som lager lammelår middag for oss
bittelitt eldre damene .. Jeg gleder meg masse, for han bruker aoili og mintegele til
lam, og jeg har hørt rykter om at han er en strålende vert..

Jeg gleder meg..

6 kommentarer:

  1. Kos deg hos Steffen :)

    SvarSlett
  2. Ser utrolig flott ut, vil gjerne se det på også;) Ha en trivelig kveld!!
    Benedikte:)

    SvarSlett
  3. :), dette innlegget likte eg! Så flott å få tips til antrekk,.... sjølv om eg har verken pels eller et slikt fint gammelt skjørt. Gjerne fleire slike! Og med tips om kvar ein får kjøpt ting! Håper festen vart fin og maten god! God søndag!

    SvarSlett
  4. Rå-fin den vesten!!!:) ja legg ut flere bilder av antrekket! Hva kostet vesten? (om jeg kan spørre om det..) :)
    Det står på to-Get listen min for tiden.... En tidløs, pelsvest man kan bruke til pent og litt dagligdags også... Drøm...

    Hilsen Christina

    SvarSlett
  5. Hei. Venter i spenning på linken til den engelske bloggeren. Kult antrekk forresten. Hilsen cille fra trondheim

    SvarSlett
  6. Herlig pels! Du er nok usedvanlig elegant og sexy i det antrekket. Hilsen en bittelitt yngre herremann.

    :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥