lørdag 8. oktober 2011

Slaraffenliv...


Etter å ha gått Norefjells korteste tur i dag,
lokket elgsuppe og kaffe i resturanten, og da jeg nevnte det til mr. P mente han
at jeg måtte nok gå en superkort tur siden jeg fortsatt ikke var helt i form, så
vi rakk nesten ikke gå mange meter før vi var atter tilbake i hytta.. mannen
var tydeligvis sulten og klar for suppe han med..
( når jeg satt der tidligere i dag og blogget kom det utrolig mye folk innom å spiste elgsuppe og det
har jeg ikke engang hørt om, men det er helt klart også en heeelt fantastisk rett her oppe.  )

Ikke mye å si på utsikten.. her går vi ned slalombakken, som vi har stått på slalomski ned så utrolig mange ganger før.. rart... Verdens snilleste mann reiste ned igjen for å kjøpe fleece, turbukse og ull til meg,
for jeg hadde pakket mer etter prinsippet:
Det finnes ikke dårlig klær, bare veldig dårlig og kaldt vær, men
det skulle visst være motsatt.. hehe..

På sånne steder som dette så er høsten bare helt fantastisk.. utrolig fine farger,
peis, pledd, kaffe, vinos, verdens beste mann og et helt utrolig flott sted..  nå skal vi
bare dusje og ta badstu ( igjen ) også er det dinner time igjen.. Jippi!!!

Verdens beste mann som er med på bloggen for aller første gang..
jeg har fått lov å vise han litt frem i dag..Det er helt utrolig mange fine hytter ( slott )
her på Norefjell, og det er kjempegøy å se.. Hytten vi bor på er også utrolig fin, med sine
3 suiter, og resturant plass til 40 stk.. Jeg har tatt masse fine interiørbilder, så dere
skal få se hvor fint det er her..
Det er en god del detaljer her jeg iallefall skal ta med meg hjem... ( altså tipsene )

Dagens lunsj for oss:
elgsuppe med hjemmelaget brød og knekkebrød
nyyydelig

2 kommentarer:

  1. Hei Veronica!
    Det ser virkelig helt fantastiskt ut! Vet hvor jeg skal ta med min kjære;-) Jeg lurer på om du fått med dig hvor det nydelige pledet er fra som ligger over sengen??
    Klem

    SvarSlett
  2. Hørtes deilig ut..:-) flotte bilder fra fjellet som ikke er like deilig i dag.:-) ikke verst du fikk med mannen, de liker ikke det..samme her.:-) ingen bilder på blogg eller f.b takk.:-) god søndag.:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥