fredag 21. oktober 2011

SORRY SORRY SORRY colors of California



Im sooo in love...

Jeg beklager til alle dere som har sendt meg mail om støvlene fra
Colors of California, og ikke fått svar.. MEN nå får dere alle svar her
Ved å ringe Posh Design v/Birgitte så vil dere få info om where to buy og pris
tlf 928 87 335,
vi i Hønefoss kan kjøpe de på Hadeland Glassverk
 ( sjekk også ut facebooksiden for de fiiiineste armebånd som
snart kommer hos Mestergull.. De er rålekre.. )
Jeg har de korte sorte bootsene og jeg tror prisen var 1199,-
og de er fra Step-In i Hokksund
( og yes.. det er de jeg har på bilde når jeg er på NorefjellHytta,
se HER )

I kveld skal vi ha noe supergodt til mat, jeg vet ikke helt enda,
men taco utgår MED HØYE KNELØFT! Jeg var også på en
skikkelig handletur på KID i går, og fikk handlet nye dyner, smykkestativ,
og noen utrolig fiiiine lykter.. DET gleder jeg meg til å sette opp.

Happy fredag jenter.. håper og tror den blir FAB

2 kommentarer:

  1. Stilige støvler, de er nå puttet inn på min ønskeliste.
    Flott og inspirerende blogg du har.
    Koselig å titte innom deg.

    SvarSlett
  2. LEKRE Støvler;))
    Og det hørtes veldig godt ut med noe annet enn taco på en fredag, hihi!

    KOS DERE ♥

    Klem Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥