søndag 23. oktober 2011

Stripes....and more stripes

Foto: Fra vårt soverom, hvor den stripete stolen som faktisk ble kjøpt til dette rommet for et par år
siden, endelig har fått flyttet inn.. Litt forskjellig nattbordstæsj som Voluspa ( et must ) og nytt
bestefarsur og gammelt juggel fra D&K

Endelig søndagskveld..
DET er så deilig... jeg gleder meg til ny uke, , og søndagskvelder
er ekstra deilig.. Vi koser oss nesten mer da enn på lørdager..

Jeg har fått unna masse mail i dag, endret på soverommet, og kastet nok en søpplesekk
med klær fra vårt walk-in closet. DET er deilig det..
 ( når jeg først har gjort det, men akkurat klærne mine sitter langt inne å få kastet.. )

Den superfine stripete stolen har endelig flyttet inn på vårt soverom, det var jo der
den egentlig skulle stå da vi kjøpte den, men den var liksom så fin at jeg
ikke ville gjemme den bort..jeg synes det ble råfint med stripete tapet og stol.

Bibel ligger på mitt nattbord, og jeg må innrømme at
den ligger der i dag for bildenes skyld, for til vanlig ligger den
i mitt skodilldall skap..

Ønsker alle mine lesere en riktig god søndag,
og det er i dag som i går tusenvis flere enn som vanlig som titter innom
takket være selveste fotballfrue.no som skrev om TM Design og
bloggen i går.. DET liker jeg..

9 kommentarer:

  1. I love the stripes, I have been a very chic corner. You have a very elegant home!
    kisses

    SvarSlett
  2. Åh, elsker det!!! Du har en helt fantastisk stil som jeg beundrer! Du er en inspirator! Ha en nydelig kveld:) Klem

    SvarSlett
  3. Stolen var skikkelig fin på rommet :) Det var tydelig at den hørte hjemme . Gratulerer med rekordmange besøkende. Det er alltid gøy :)

    SvarSlett
  4. Åh vilken jätte snygg blogg. Vilka läckra bilder. Du har otroligt fin smak. Me like.
    Kram Eva Blogg evalevabo

    SvarSlett
  5. Nydelige stoler :) Du har en utrolig fin blogg og et vakkert hjem!

    Ha en fin mandag
    -Rita

    SvarSlett
  6. Rita.. takk for hyggelig hilsen. .

    ønsker deg en fin fin mandag du også..

    Veronica

    SvarSlett
  7. Hei :-)
    Kom over bloggen din etter at Caroline linket den i helgen, og siden har jeg ikke gjort annet enn å bladd i arkivet ditt. Jeg er frelst! For et vakkert hjem du har, og her kommer jeg til å hente MASSE inspirasjon.

    Godklem fra Silje, ny ivrig leser :-D

    SvarSlett
  8. Helt fantastisk vakkert! Du er så flink :)

    SvarSlett
  9. Hei. Stilig tapet og stol. Flott blogg:) Selv har jeg nettopp startet en blogg, og gleder meg hver dag til å blogge:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥