torsdag 3. november 2011

all i want for christmas..

Jeg hadde storm på mail ang julekulene jeg har hatt bilder av de siste dagene, og alle ER kjøpt på
 Hadeland Glassverk/ julehuset. ( tlf  61 31 66 28 )
Perlekulen kostet kr 149,- for 2 stk ( mener jeg å huske )
I dag er det tenning av 50 000!!!!! julelys på HG, gratis suppe og gaveutdeling til alle barn..
 Vi har liksom begynt med litt jul alt vi i Tomines hjem, så dette er en fiiin start..ikke pynte 
enda da, men bare litt forberedelser.. jeg har bla bestillt noen kort fra en veldig flink 
dame som lager de nydeligste julekort og vi skal faktisk bake pepperkaker på fredag

Jeg eeelsker adventstiden, og den går alltid så altfor fort, så det er bare å begynne
for det er vel ikke noen regel som sier at man MÅ begynne 1. des?
Og dessuten har jeg allerede begynt på julegaver, så i år skal det
jammen bli tid til mye kos..

Ny header har jeg også laget, -
 håper dere liker den -
så i dag erklerer jeg julen for åpneti Tomine hjemmet..
 ( må stikke nå.. skal hamstre marsipan!!)

Kanskje vi ses på glassverket i kveld.

4 kommentarer:

  1. Jeg var på julelystenningen på HG i fjor. Da var det snø og kaldt! Kjøpte juletreengler da jeg var der for et par uker siden. Masse nydelig julepynt! Likte godt den nye headeren din. Kjempefin! Ha en toppers dag. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Eeeeelsker at du har begynt juleforberedelsene, tar til meg all inspirasjon jeg kan få!! Du har et nydelig hjem Tomine! Kos dere på glassverket i kveld(skulle gjerne vært der, men bor for langt unna!)

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Sååå mysigt med julgrans tändning, jag älskar för juls tiden <3
    Hoppas ni får uppehållsväder, då blir det mysigare än i regn dusk ;)

    Din header var ju bara underbar!!

    Tänkte höra med dig vart du köper Mateus i Norge?
    Jag googlade lite i går & kom till ett inlägg i din blogg, men där nämnde du Hadeland glasverk (tror jag det var)

    Stora Kramar från mig

    SvarSlett
  4. hupsan jammen ble du ikke nominert i Vixen Blog Awards 2011 som året blogger.
    Hilsen Ann Kristin

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥