søndag 13. november 2011

Verdens beste kakao ♥ også ny blogg da..


The best of all week...
Når klesvasken er tatt, og ungene lagt og det meste er klart
til ny uke..DA synes jeg det er superdeilig å slappe av
med en film i sengen, og jeg prøvde å gjøre akkurat det i
går, men sovnet ti minutter ut i filmen..
Etter nesten tolv timer søvn i natt føltes det som om 
jeg var helt ny i dag, så jeg satser på tidlig kveld i
dag også,og før uken er omme er jeg splitter ny
regner jeg med!!
Har du lyst til å kikke på den nye bloggen til
TM Design kan du gjøre det HER
( eller klikke på den rosa stolen i sidemenyen )
Bloggen er ikke helt klar, men jeg tror det kan gi
litt info til de som lurer litt fortere
enn jeg rekker å svare..

Mange av dere spurte om sjokoladekulene..
2 ss i litt varmt vann, resten melk..
og nam nam.. utrolig godt
Kjøpt hos DIN kaffebar i Hønefoss
( veldig smart som liten ekstrajulegave )

ønsker dere alle en fab søndag
- veronica -

5 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fin ny uke! :D

    Mmmmmm... ELSKER ♥ kakaoooooo... YUM! :D

    *Klem fra meg*

    SvarSlett
  2. Mmmm, tusen takk for tips. Passer godt for en sjokolade-elsker som meg :)
    Ha en fin dag.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Hei, fant et bilde av trappen din inne, er trinnene malt sorte eller beiset og lakket? Jeg har brunbeisede trinn, men den må pusses nå, og lurte på å ha de sorte(brunsorte):-)

    SvarSlett
  4. Hei

    Hørtes godt ut!
    Lurte bare på hvor du har kjøpt de rosene?

    SvarSlett
  5. Anonym: Rosene er helt ekte og kjøpt på Rema 1000. De holdt nesten en hel uke..

    - veronica-

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥