søndag 6. november 2011

Brukt opp dagen & "dagens"

Foto: Bluse/Odd Molly ( den fiiineste jeg har sett.. eelsker de ekstra lappene under albuen,
jeans/MosMosh ( kjøpt på HADELAND glass ) belte/H sko/gamle fra i fjor  smykker/TM Design
Good morning sunday
Herreguuuud jeg er i sjokk, sov til kl 10:30, selv om klokken ringte 07. Den er jeg ganske god
til å slå av når det passer meg selv, tydeligvis. Vi trengte vel begge å sove ut litt, så det får gå.
Jeg får ofte og litt merkelig nok, spørsmål om jeg kan vise flere dagens..
 Jeg er jo ikke akkurat noe fashionslave, mer som en:
litt-sliten-men-veldig-lykkelig-kind-of-a-husmor-like-fashion

Bla så jeg superbloggeren Petra fra House of Philia ønsket seg bukse fra
Mos Mosh og DET skjønner jeg godt.. MIN absolutt favo bukse all time.
Den slår tilogmed Levis 501! ( guuuud jeg begynner å bli en oldis.. haha )
Superbra priser også, drøye 700 kr. Jeg har blå som du ser på bilde, og
skal kjapt opp på Hadeland Glass straks og hente lunsj til oss, og samtidig ta med
meg en til Mos Mosh brun cord fra Interiørhuset.. farlig farlig sted å være..

en ting til: fått så mange mail ang Mateus fatet jeg har,( se HER)  og det kan
kjøpes på Hadeland Glassverk det også.. de har enormt utvalg i serien..
.. DET får være ukens beste tips fra meg..

Jeg har faaaantastiske nyheter om vårt vaskerom. En drøm og ønske siden vi
flyttet inn har gått i oppfyllelse, så du skal se at det er ikke mye som skal
til for å glede en husmor!!!!

Happy søndag alle, måtte din dag bli fantastisk..,
og: husk å smil!!!

12 kommentarer:

  1. Wow, very beautiful outfit! That´s exactly my style ...

    Have a nice Sunday
    Nicole ;)

    SvarSlett
  2. Som vanlig nr du lager innlegg ser jeg noe som frister meg.Ottoman og stoler i tidligere innlegg....hohoi...pustevansker!!! Og i dag er det likedan.For jeg kunne godt tenkt meg de bena dine jeg da....lurer på om jeg blir like fin i slik bukse,s mange som skryter av dem!
    Men mest av alt....FIIIIIINESTE blusen ever!!Helt nydelig,jeg falt pladask!!!
    Kan bare si det kjære deg,I love your style.Klart du må lage moteinnlegg ...House of Philia er en av mine favoritter også forresten,Likedan Mateus...mye fint!!!¨
    Og nå sikler jeg her ved tanken p alt.
    Får gjøre noe fornuftig istedetfor *lol*
    littmisunnelig toveklem;)

    SvarSlett
  3. Hei
    Har fulgt med på bloggen din en stund og du har en fantastisk flott style. Nydelig hjem og nydelige bilder. Så flott at dere har startet TM Design. Bare så mye lekkert. Synd at RM sine bloggere hevder at dere kopiere deres stil. Uansett stå på, det er så flott med interiør glade mennesker som får det til.

    SvarSlett
  4. Utrolig fint antrekk! Den blusen vil jeg også ha;)

    Anja

    SvarSlett
  5. Hei anonym

    Vi velger våre varer fra produktkatalog fra leverandør, og har kun stoler som er ganske så like RM sine stoler. Men man kan jo Google dining chair og se at det finnes 1000 vis av forskjellige stoler i samme sjanger.
    Det finnes en god del møbel leverandører i verden, og RM bloggerne tror nok helt sikkert ikke at de er de eneste som har klassisk, engelsk stil.. Eller alene i verden om å selge slike møbler.. Det holder de seg nok for god til vil jeg tro..


    Takk for hilsen, vi trenger lykkønsker som bare det!!!

    SvarSlett
  6. Lykkeønskninger kommer i bøtter og spann fra meg også! Har fulgt deg lenge, og det er morsomt og inspirerende å se hva du får til. :) Må samtidig si meg enig med Tove over her: Ønsker meg de bena (og den rumpa)!! Thi, hi... ;)

    SvarSlett
  7. Jeg må bare kommentere litt her nå, for jeg kan se ( og faktisk høre ) litt sjalusi rundt om.

    Jeg knegger litt i sjegget, for det slår meg: jasså.. disse "store" virker som de er litt redd deg, eller TM Design?? Kopier?? Ja da må jeg le.. jeg sier som deg, google what you want, og da er plutselig verken SLETTVOLL, RM, blancdevoire så unike lenger..

    Bare en tanke jeg har hatt og måtte dele med deg. ( har forresten sendt deg mail og ikke fått svar )

    Jeg heier på deg, og for at du tør. Fantastisk stil, nydelig hus og sprek dame. Lykke til.

    hilsen Tonje L

    SvarSlett
  8. Du MÅ være sponset av Hadeland glass, du snakker om det i alle innlegg! Husk reklame/annonsereglementet for bloggere! Regner med denne kommentaren ikke kommer med

    SvarSlett
  9. Hadde du kunne lagt igjen navnet ditt så kunne jeg ringt deg og tatt deg med til Hadeland neste gang jeg betaler for varene mine der!!!

    Jeg liker HG jeg!!! Også liker jeg lakris! Og sko... Men ikke seibiff, og ikke potetmos.. Men jeg liker Hadeland glass!! De har god middag der også!! Som jeg også betaler for!!!!

    SvarSlett
  10. Du har en så fantastisk blogg, du er så inspirerende!! Jeg må si meg enig i at du mååå ha flere "dagens antrekk" på bloggen! du har en utrolig bra stil!!!
    lurer på hva den odd molly blusen heter? kan ikke finne den noe sted? har du en nettside som du vet selger den?

    Stå på videre, møblene deres er nydelige!

    mvh Veronica

    SvarSlett
  11. Hei Veronica ( fint navn )

    Jeg vet ikke hva blusen heter, men ring hadeland - interiørhuset - så hører du..( priser var 1100,- tror jeg.. )
    traff en venninnne lørdag, som har odd molly i sin butikk, og de hadde ikke sett denne modellen heller.. i ♥ it..
    lykke til, og tusen takk for hyggelig hilsen.. Jeg skal prøve meg med flere dagens.. ♥

    SvarSlett
  12. Hei !
    Ville bare si at du har en utrolig flott og inspirerende blogg !:)
    Så forresten at du suste forbi butikken jeg jobber i, i den fine TM bilen din her om dagen :) Skjønner GODT at du liker HG, hvem gjør ikke det?? De har utrolig mye fint. Stå på, og lykke til videre :) Håper jeg får et like fint hjem som deg en gang i fremtiden :)
    HC

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥