onsdag 30. november 2011

Christmas feeling ♥ vårt juletre

Julekuler: fra Din kaffebar/shishi nye i år, resten
gammelt fra sikkert 10 år tilbake..
se HER for inspirasjon

Nå er det jul.. snart.. selv om det er varmegrader ute, har
vi satt opp juletre.. litt forsinkede bilder men her er
vårt "fake" juletre med kongler.. ..
Fantastisk flott, og det skal få stå og kose seg hos oss
i hele desember.. like fint uten dryssing...

Vi kjøpte vårt på DIN kaffebar i Hønefoss, og du
finner all info ang trær de har HER
Foto: Den søte nissedamen og mannen i vindu er fra Hadeland Glassverk
Hva synes du?? Ikke så værst til å være fake???
jooo kjempesmart med en bøtte el kurv..
jeg hadde vært på bohus og kjøpt men glemte den igjen
så fikk den først i dag.. haha.


35 kommentarer:

  1. Kjempeflott blogg:-)

    Elsker treet ditt og du har et kjempelekkert hjem:-)
    Fra trønder jente.

    SvarSlett
  2. Fantastisk tre, og nydelig dekorert!

    Ha ei fin adventstid!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hva kan man si annet enn OHHHH MY GOD !!!
    Noe såå lekkert og flott og nydelig !!!!!!!
    Er ett sånt tre man ser i filmer jo :))

    Skjønner godt du er fornøyd ;)
    Jeg kastet mitt falske juletre, men skal ha nytt og ditt skulle jeg veldig gjerne hatt !!! Man får det man betaler for ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Dåååån!!!!
    Superlekkert :)

    SvarSlett
  5. Wow! Lekkert! smart med hvitt, beige og brun - toner når du pynter det så tidlig i desember, blir ikke lei så fort da, MEN, - Hvis du blir lei det, kan du gjerne sende meg en sms, så kommer jeg og henter det... :-0 Ann Kristin

    SvarSlett
  6. WOW, for et flott juletre! :)

    Klem Veronica

    SvarSlett
  7. besviiiiiiiim!!!!!

    SvarSlett
  8. Som tatt ut av et blad! Vet du hvor jeg kan finne fine julekuler og juletrepynt? Så gjennom juletrepynten min i dag og fann ut at det er på tide og kjøpe litt nytt ;)

    Kos deg med adventstiden! :)

    Klem Anne

    SvarSlett
  9. Drømmetre, akuratt sånn vil jeg og ha det!(blir nok ikke det)må nok bli ekte tre her i huset, det er vel eneste kriterier min andre halvdel krever.
    Pyntet var helt nydelig..
    Klem Linn

    SvarSlett
  10. WOW, WOW, WOW.... Det er bare en ting å si: Rålekkert!

    SvarSlett
  11. Smashing! Det var virkelig lekkert, Veronica. Elsker MYE pynt på treet, og du har virkelig funnet vakker pynt! Klem fra Tonje

    SvarSlett
  12. Absolutt nydelig!!!!! Elsker det. Snart besøke deg og se på alle de nydelige møblene og hente møbler!

    Nesten så jeg fikk lyst på fake tre, men er man bønder med engen skog og 2500 nyplantede trær til juletreproduksjon så må man vel hente et i skogen;)

    Ha en vidunderlig dag!! Klem Heidi H

    SvarSlett
  13. fikk helt julestemning jeg nå. Berre lekkert ja... Klem fra robrohuset :-)

    SvarSlett
  14. Førr ett utruli nyyyydelig tre ♥
    Kjenne julestemninga kryp godt på plass i kroppen av å ser de flotte bildan!
    Virkelig ett tre etter min smak ♥

    Ha ei fortsatt flott førjulstid!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  15. Nyyyyyydelig tre! Slikt tre vil jeg og ha!!!
    Ser du er frustrert, hva he skjedd???
    Lykke til med TM design! Jeg kommer GARANTERT til å handle av deg!
    Men først går turen til USA 3 1/2 uke........ Yehhhhhhh.
    Gjett om jeg skal handle julepynt :)

    SvarSlett
  16. Du har en utrolig vakker hjem ,og møblene du selger er jo bare bra. Juletreet deres var jo bare lekkert..Gleder meg til å se mer fra dere... Ha en flott advent..

    SvarSlett
  17. Nydelig tre. Liker stilen,alt er så gjennomført.

    SvarSlett
  18. Det var rett og slett griselekkert :)
    Jeg syns du gjør helt riktig i å pynte det nå. Jeg er ei skikkelig julejente og gjorde mitt eget hjem juleklart i helga. Vet at mange syns det er tidlig, men vi koser oss veldig med den deilige stemningen hele desember :) Og heldigvis kan man selv få bestemme hvordan man vil ha det i sitt eget hjem :)
    BTW - du har en flott blogg, et nydelig hjem og en kjempe spennende bedrift. Ønsker deg masse lykke til med det :)))

    SvarSlett
  19. Dette er jo som tatt rett ut av Vakre Hjem eller noe!! DU KAN DINE SAKER!!! Det så superlekkert ut, og jeg innser at min julepynt er utrolig kjip i forhold... Kanskje greit å supplere med noe nytt i år ja.. :D

    Ønsker deg en super onsdag!! Og bare å heve hodet over andre som setter seg selv først, de er det ikke verdt å bruke mer tid eller krefter på!

    Klem fra Camilla :)

    SvarSlett
  20. Kjempelekkert. Smart og nesten et must med fake tre når det står hele desember. Vakkert vakkert
    klem
    Randi

    SvarSlett
  21. Å for ei høgtideleg stemning det er på bilda dine. Kjem nok til å sjå på desse ofte for å drøyme meg vekk når mitt eige hus ser ut som eit kaos!! Avslappande å sjå kor fint du lager til interiøret ditt. Gleder meg til komande innlegg også.

    SvarSlett
  22. Så utrolig fint!:)
    Klem Lene

    SvarSlett
  23. Mette Irgensnovember 30, 2011

    Så fantastisk flott juletreet ble. Virkelig lekkert var det, kunne tenke meg noe lignende, men tror du det går da - neida, her skal det være ekte, selv om min mann er allergisk (det er han som er verst og vil ha ekte!!!).
    Ønsker deg en god kveld, og ha en flott førjulshelg.
    Klem, Mette

    SvarSlett
  24. Nydelig!!ja takk til flere bilder fra hjemmet ditt!!jatakk til å høre om gulvlistene du snakket om!Elsker bloggen din!Stå på!!

    SvarSlett
  25. LEKKERT!!!

    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  26. Fantastisk flott, du er super flink!!! Bare HELT nydelig!!!

    Kan jeg gi et lite tips?? Juletrefoten kan med fordel settes oppi en stor kurv fra Riviera Maison eller Kid eller hva som helst.
    Da synes ikke foten og da ser jo treet HELT ekte ut?? (Jeg synes nemlig disse føttene som gjerne følger med plast treet avslører treet kjapt...
    Likte du tipset???
    <3 Ha en strålende kveld!

    SvarSlett
  27. Heia
    Vanvittig lekkert tre, og fantastisk flott pynt, bare lekkert lekkert. Er på let etter fake tre selv, men vi har enda ikke funnet det rette.
    Leste det forrige innlegget ditt nå, og utifra det jeg tolker så har noen såret deg kraftig. Vet du, den største svakhet jeg vet om er når noen ikke kan glede seg på andres vegne og suksess, misunnelse er en dårlig egenskap. Vær kjempestolt av deg selv og hva du har fått til, er imponert over pågangsmotet ditt(som jeg har sagt før), og du lykkes garantert. Du er dyktig i alt du gjør og MEGET GOD SMAK har du.
    Jeg er ihvertfall imponert over deg :-)
    Kjempegod klem fra meg

    SvarSlett
  28. Lekkert!! Har tidligere sagt at jeg aldri skal ha et kunstig juletre, men har gått til innkjøp av et i år... Når vi er bortreis neste hele julen er det så trist å komme hjem til et dryssende juletre...

    SvarSlett
  29. Jiiisesss! Griselekkert!
    Og veldig amerikansk:) Fikk skikkelig sånn amerikansk-julefilm-feeling. Love it!
    Og jeg som ikke bor lange svippen fra Hønefoss, farlig...

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  30. I LOVE!! Du er så flink :)

    Klemmer :)

    SvarSlett
  31. Helt nydelig Veronica, akkurat som alt annet du gjør :-) Jeg følger med på bloggen din ennå, men skriver ikke så ofte. Husker deg hver gang når jeg ser på brettet mitt på salong bordet, kjempe fornøyd.har lyst på en sånn Ottoman som du selger, men tror at den er litt stor, finnes de med mørk brun farge på beina? den du har er kjempe fin, med farge og alt.....Ønsker deg og dine en fin førjulstid. Klem fra Edita :-)

    SvarSlett
  32. woow, så lekkert! Hvor høyt er dette treet foresten? :) Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥