lørdag 12. november 2011

Dekketallerken med egen logo ♥


oh happy lørdag

I kveld må jeg ta meg fri.. jeg har ikke sett på tv på
 det jeg kan huske, og jeg lengter etter å sitte å spise godt
i sofaen, ( som vi ikke har når jeg tenker meg om ) må bli
i sengen da - og se på den nye filmen til
Sarah Jessica Parker
I wonder how she does it? eller noe sånt..
Den ser bare helt fab fab ut..  
Jeg har vært på snabbshopping i dag, og fått meg
verdens fiiineste dekketallerker MED MONOGRAM
fra KID. De hadde de nyyydeligste dekketallerker og med
bokstaven R ( som er forbokstaven i mitt lastname )
så da måtte jeg kjøpe. Nye lykter, gardiner og noe sølvgreier.
Det er farsdag i morgen, så minn mann får en fin tegning fra Tomine, og jeg håper jeg rekker å bake boller.. DA blir han
så glad. Ellers skal jeg lage biff middag til oss i kveld,
og kose oss med litt vin..
Happy lørdag alle mann alle..

2 kommentarer:

  1. Måtte se hvilke film du skal se, og tror den skal være på skjermen her i kveld og! Såg veldig bra ut:)

    Ønsker deg en herlig kveld
    -Rita

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg er super an av bloggen din. Bare lurte på hvor du har kjøpt de kunstige rosene på bildet?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥