fredag 18. november 2011

Er det lov å si;

jeg har det fineste bordet i verden???

Noe av møblene fra container no1 er i hus, og vi er overveldet av fantastisk kvalitet og look!!!! Litt er på plass, men det gjenstår masse.. Men nå er vi slitne, så det er nok i kveld... Dere som har fulgt meg lenge vet at jeg elsker Ottoman, og sjekk det lekre stuebordet!!! Fra TM Design så klart!!!

Tusen takk til alle som vinker til meg og humle, for alle gode sms, og alle søte mail... Nå begynner virkelig vårt eventyr, og vi gleder oss til å ta i mot de første kundene på søndag!

6 kommentarer:

  1. Lekkert og gratulerer med skatter i hus;)
    Lykke til, nå det starter!!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Å så spennende tider for dere! masse masse lykke til, kjekt dere lykkes.Blir ihvertfall en sånn spisestue sofa på meg fra dere når nyehuset er ferdig, enn så lenge må jeg bare sikle og drømme!

    SvarSlett
  3. Hei så flott det ble :-))Lurer på om salongbordet jeg bestilte er med på dette lasset, venter i spenning. Har fortsatt ikke fått noe svar ang det lille bordet jeg ønsker å bestille, har sendt mailen på nytt :-))

    Ha en fin lørdag med møbelkjøring
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Hei :)
    JA!!! Du har lov til å være fornøyd nå!!!!
    Har nevnt tidligere at du har god smak og at jeg blir inspirert av deg!!!! Ønsker meg virkelig mange av møblene dere selger...-må bare vinne i lotto først ;) Bygde hus og kjøpte møbler par år for tidlig vi :( ..... - Men en Ottomann skal jeg ha om tid og stunder....
    Vel, lykke til på ferden , jeg følger daglig med;)
    Klem,Marianne ;)

    SvarSlett
  5. Helt nydelig!!! Lykke til med utkjøring og møblering! Møblene ser flotte ut!

    Lykke til på ferden med TM design også, dette blir knall bra!
    Heidi

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥