mandag 21. november 2011

Endelig bilder av Kitch diningsofa

Foto: Kitch dining sofa med de lyseste putene som følger med sofa ( totalt 5 stk puter hører til)
og kjempefine puter jeg fikk kjøpt fra
Interiørhuset på Hadeland glassverk..perfekt for de tok opp
fargen fra både bord og spisestuestoler.
Trekker er litt vridd ser jeg på bilde, for jeg måtte
sjekke ut hva som var under, og ble litt ivrig med bildene

Hei bloggen

Veeeldig sent innlegg fra meg i kveld, men jeg har
hatt nabobesøk, som er veldig veldig kos, masse
mail, og deilig kos med barna som vi ikke har
gjort så mye med i det siste..

Jeg vet at dette er etterlengtede bilder for mange
av den fiiine Kitch dining sofa vi har
i fargene hvit, sand og brun.
Den måler 180 x 95 bredde og passer
til spisestuebord. Vi har denne på kjøkkenet.
Pris er kr 7000,-


for spørsmål ang levering og annet

14 kommentarer:

  1. Hei

    Hvilken farge er på veggene på stuen?

    Marita :)

    SvarSlett
  2. Selger dere kjøkkenbordet også? Ser kjempefint ut:)

    SvarSlett
  3. Jeg pleier å bruke timer på nettet, lese blogger om ulike emner. Og jeg virkelig har lyst til å prise deg for å skrive enslik fabelaktig article.I virkelig liker din måte av informasjon gitt.Takk!

    Julebord

    SvarSlett
  4. Kjempfin. Så ordentlig god ut å sitte i :)

    Hilde B.

    SvarSlett
  5. Hei Veronica
    Sååååå lekkert det ble, denne sofaen skal jeg ha også etter hvert, helt klart favoritt. Putene er kjempe lekkere, liker godt de lyse. Hadde vel ikke kommet meg ut av kjøkkenet hadde det sett sån ut hos meg. Kos deg masse i den flotte sofaen din.

    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Hei. Sofaen var lekker :) Jeg lurer på hvor fatet og lysestakene er fra

    SvarSlett
  7. Så fin sofa, skulle ønskje eg hadde hatt plass til ein sånn ved spisebordet.

    Ønskjer deg ein fin dag vidare.

    SvarSlett
  8. LOVE!!! Minner veldig om slettvoll, men til en hyggeligere pris! :) Kunne gjerne tenkt meg en slik til spisestuen, må bare pusse opp loftstua først :)

    SvarSlett
  9. Hva er skriften på veggen bak der da? Hvor har du kjøpt den?..elsker sånt..

    SvarSlett
  10. Nydelig! Såg den i dag tidlig og har tenkt på den i heile dag! En passelig størrelse også. Så denne vinker til meg litt i det fjerne, kanskje kanskje blir en sånn min? Håper du legg inn alle mål, også høgde, og viser dei ulike fargane. Ville det være mulig å få stoffprøver tilsendt til oss som bor langt unna dine utstillingslokaler??

    SvarSlett
  11. Selger dere bord også? Hvis ikke, er det Slettvoll? Ønsker meg det store rektangulære tul Slettvoll, men hadde selvfølgelig vert hyggelig å funnet et rimeligere...

    SvarSlett
  12. Den er flott!!
    Er den god å sitte i rundt spisebordet? Får man noe ryggstøtte ?
    Ønsker deg en fin kveld :]

    SvarSlett
  13. Hei

    Jeg lurer om dere har dinning sofa fortsatt?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥