fredag 25. november 2011

Nye julekuler og nytt juletre

Foto: min "nye" orkidè i en fiiin bolle fra Mester Grønn,
og nydelige julekuler fra DIN
ps: blomsten er falsk.. jeg har laget den med stilker
fra Plantasjen.. fiiiiint??

Endelig fredag..
Jeg skulle egentlig reise til Finland denne helgen,
 bo på et fab slott, og treffe masse kollager.. MEN det
er ikke alltid at man har nok ork rett og slett, så
i siste liten i går, måtte jeg kaste inn håndkle..
Velge å bare være hjemme.. men vi skal kose oss her også..
Det har blitt lite tid til mann & barn..
Mr. P har endelig hentet juletreet på DIN kaffebar
( fant ut at de har nettside HER )
og der kan du se og bestille om du har lyst..
Jeg har fått mange mange spm om det.. Det er jo
viktig at de ser ekte ut, og det grønne vi har valgt
er bare heeelt nydelig..

Julekulene kan kjøpes på samme sted og de er så fine..
Jeg skal bruke de til å dekorere litt rundt om og
selvsagt henge mange på treet..

Ønsker dere alle en fin fin weekend.
- veronica -

2 kommentarer:

  1. Hihi, for et sammentreff, jeg var nemlig på Kid i dag og kjøpte en liknende bolle, så videre til Mester Grønn for å kjøpe to orkideer som skal plantes i bollen :) Så ellers den hjortebollen også på MG, veldig fin :) Ideen til sølvbolle med orkideer (med mose på toppen) fikk jeg på Slettvoll kveld i går. Hvor har du kjøpt det mørke fatet som du også har hatt orkidé i? Den kunstige ser forresten veldig ekte ut ja :) Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  2. Lekkert! De superfine kulene skaper så god stemning... Da er det klart for adventstid, med kos og hygge for liten og stor. God helg! :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥