fredag 18. november 2011

Før og etter SANDDYNE


 - fReDAg -

Spennende timer for meg nå.. Kanskje vi får
møblene i kveld.. kanskje ikke.. vi har uansett
masse masse å få klart hjemme, men som du ser fra
bildene, så har maleren malt ett strøk nå, og
blir ferdig i dag.. Lister og alle detaljer
kommer mye bedre frem ved litt fargebruk
L.i.k.e.r


Fargen vi har brukt er fra
 kjøpt fra Maleriet i Hønefoss.

I WILL let you know når møblene kommer..
IIIIIIk.. det kan faktisk skje at jeg møblerer
nymalt stue med masse nye møbler i dag, og
jeg har helt nye planer på hvordan...

 - Hurra -

6 kommentarer:

  1. Så spennende. Blir gøy å se møblene i et hus:) og ikke "bare" på bilder...

    Krysser fingrene for at de kommer i dag...

    SvarSlett
  2. Skikkelig lekkert og flott !!
    Gleder meg til å se huset ditt møblert med alle de flotte møblene :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Helt nydelig!!! Skjønner at du ville foreslått at alle burde ha en brun vegg;)
    Krysser fingrene for at møblene kommer straks:)Gleder oss til å se og hente;)

    God helg! Heidi

    SvarSlett
  4. Det ser flott ut, og fargen var fin. Kan jeg spøree hvilken farge du har i taket? Vi driver midt i en byggeprossess, og vi skla male takene en gang til. Jeg har prøvd meg frem med 2 farger nå, og er litt usikker. jeg ser at taket ditt er hvitere enn vinduene. Går ut fra at vinduene dine er i farge Bomull S0502Y.
    Blir spennede å se en nymøblert stue.

    SvarSlett
  5. Kjemep fint fargevalg. Gleder meg til å se hvordan dette blir :D

    SvarSlett
  6. Visst du at samme farge heter Varm Lin hos Jotun? Uansett fantastisk fin farge som vi også har i tv-stur og hovedsoverom. Ha en fin-fin fredag. Gleder meg til å se møbler i hus.

    Hilsen Ingrid B

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥