lørdag 5. november 2011

God morgen lørdag

Foto: fra årets første pepperkake baking.. Tomine er blitt rene maskinen og trykker pepperkaker som bare det..
1 kg brukt opp, 3 to go!!!
Finnes det noe mer deilig enn litt slappe lørdagsmorninger??
Her er det foreløpig pepperkaker til frokost, og kaffe så klart, mens guttene
er på søppelfyllingen og tømmer henger full av rot og søppel.


Tomine med mer enn nok mel på seg selv og rundt hele kjøkkenet,
 men veeeldig stolt av de ferdige kakene i dag..
 Mens jeg satt og surfet litt på nett, kom hun bort til meg
med et lite hjerte pepperkake, og sa
 " du kan få et hjerte du, siden du er så forelska i pappa.."
hehe.. også jeg som trodde at det var motsatt..
Happy lørdag alle.. snart kommer Tante S og henter barna for overnatting, og jeg
skal besvare over 60 mail, legge til varer i TM Design, fakturere osv..
Det trenges for jeg henger laaangt etter..
Ses senere, og håper alle får en fiiin lørdag.

6 kommentarer:

  1. Så godt å lese, ingenting er så herlig som når de små legger merke til de gode vibbene mellom mamma og pappa :) God arbeidsdag, Veronica- husk å slappe av litt inn i mellom også! :) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  2. Kan känna doften av nybakt!! Ha en härlig lördag vännen!! / C

    SvarSlett
  3. Ja det lukter jo bare helt nydelig!!!

    happy weekend til dere også, kram right back!!

    SvarSlett
  4. Tonje... Jeg har prøvd å legge igjen hilsen hos deg men jeg får ikke til.. Kommer bare feilmld opp...

    Happy lørdag du også...Hehe.. Tomine er superopptatt av kyss, elsk å gifte seg så hun noterer ALT!!! ha ha

    SvarSlett
  5. Herlige bilder, blir rent glad jeg:))
    Kos deg i helgen...så godt det lar seg gjøre med alle dine gjøremål:)

    Klem Marianne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥