torsdag 17. november 2011

hva er det med meg...

Foto: Bord jeg dekket til julaften i fjor..
som den sort/hvitt/gull-elsker jeg
er så må jo bare julebordet bli det samme også i år..


Hei bloggen

Hva er det med meg i år.. jeg kan liksom ikke vente med
å få inn julen.. Kikker på alt jeg kan av juleinspo på
nett, og skriver ned alt jeg husker i juleboken min,
så ingenting blir glemt ( haha sikkert ikke )
og det ene fine julebordet etter det andre dukker opp..


I år har jeg bestilt de fiiineste hjemmelagde kortene
fra en dame i Oslo.. gleder meg til jeg får de i
posten, så skal ungene og jeg skrive julekort.
( det gjelder å se sine begrensninger, så i år får jeg
de laget av noen andre.. og det er jo lov.. )

photo via decorista

I kveld skal jeg vise dere bilder av listene
vi har på gulvet i huset, for der har vi
virkelig jukset for å få superbrede lister,
og resultatet er kjempefint..
og så mye billigere da..
♥ 

ses i kveld
- veronica -

1 kommentar:

♥ Tusen takk for din hilsen ♥