mandag 7. november 2011

Kjøkken del 2


Hei verdens snilleste blogglesere..

Denne gangen har det vært ekstra hyggelig å lese hilsner og mail ( snart gjennom alle )
for såå mange ♥lige ord om vårt kjøkken var koselig. ( jeg så nå at jeg mangler
lyslist, som vi fikk feil, så DET må jeg jo ordne fort fort.. )

Vi trivdes utrolig godt med å ha spisestuen på kjøkkenet og trillebenken ved kjøle-hjørnet,
så jeg tror det skal bare bli sånn jeg.. Jippi.. forandring fryder..
Også gir det jo plass til en ekstra sittegruppe ved det fine sitronvinduet vårt..
ikkje noko anna enn perfect!!
back to work..
- veronica -

6 kommentarer:

  1. Nydelig kjøkken dere har, dåååånn!!!
    Jeg ville beholdt spiseplassen på kjøkkenet jeg!
    Synes selv det er så kjekt å være på kjøkkenet, istendenfor i stuen(",)
    Stå på videre! Må få ringt HG ang den blusen jeg, håper de har flere igjen!

    mvh veronica

    SvarSlett
  2. lekkert n dere har ;) Vi har også valgt å ha spisestuen på kjøkkenet og helle rha to stuer, etterhvert. Godt fornøyd!

    Buksene ser flott ut under her, skulle gjerne hatt en sånn, en liten julegave kanskje? Må bare gå ned noen kilo til først ;) lurer på hvor de finnes i Bergen? Hmmm.

    Skapene fra butikken din var også nydelige!

    Ønsker deg en kjempefin ny uke!

    SvarSlett
  3. nyderlige bilder av et nyyderlig kjøkken!! kan jeg spørre hvordan redigeringsprogram du bruker?? bildene dine er alltid så lekre!! klemmer fra bloggleser!!

    SvarSlett
  4. Kjøkkenet ditt er nydelig!!!!!!!! :D <3

    SvarSlett
  5. Anonym: jeg bruker litt forskjellige jeg.. picasa, picnik og photoscape..

    jeg har også kjøpt ny linse nå og blits, og DET gjorde virkelig underverker..

    takk takk.. det er hyggelig å høre.. jeg synes det er kjempegøy å redigere bilder.. hvis du går inn på bloglovin.com og klikker under photo .. så finner du maaaasse fiine blogger med helt nydelige bilder.. ♥♥

    -veronica-

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥