søndag 13. november 2011

Lage sin egen kakao..♥


Først må jeg gratulere til alle som har
verdens beste pappa.. DET er nok mange, og vi
har en her i huset også..
Vi har gjort bittelitt stas på pappan her også, med deilig
frokost og kakao som Tomine har laget til oss.. På DIN
kaffebar i Hønefoss, har jeg kjøpt inn de deiligste
små sjokoladekuler, og Tomine ELSKER å lage egen
kakao til seg selv og til oss med skåler og krus og kuler
som flakser i alle retninger når hun setter i gang..
haha.. men det blir supergodt.. også så stolt..

Nå skal jeg jakte juletre.. yepp.. nå skal vi kjøre fake her
i huset.. for jeg vil sette opp treet allerede rundt
den 5 desember.. og jeg er redd et ekte er i dårlig
shape på selvejulekvelden da..men jeg må jo finne et
som er suuuperfint.. tips anyone??

11 kommentarer:

  1. Hei,

    Perfect Home har kjempefine juletrær!

    Klem fra Pia i Moss

    SvarSlett
  2. Pia.. takk takk..

    Da skal jeg sjekke det ut..

    happy søndag.♥

    SvarSlett
  3. Ja det fra Perfect Home er kjempe fint, tilbud på det store nå også, tror det var 1000,- avslag på det. Lykke til med jakten. Her har vi også kunstig,men mest pga at vi stort sett var syke alle sammen da de ekte kom i hus. Kjekt med kunstig.
    Venter på svar på en mail ang bestilling på et lite konsoll bord, har du fått sett på det, skulle gjerne hatt det før jul hvis mulig :-)))

    En riktig god helg til deg og dine, kos dere på farsdagen
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Jeg kjøpte et kjempefint et på Hageland (Eiker senter, Hokksund) i fjor. Tett og fint med små lys på, pluss at jeg kjøpte noen ekstra små lys og satt på i tillegg. Litt sånn "amerikansk juletre"...for den som liker det. Lykke til i jakten! Jeg er superfornøyd med juksetre!!! Ser ekte ut, bare enda finere og drysser ikke :-)

    SvarSlett
  5. Så koselig stas på pappa'n ♥
    Det er veldig hyggelig med slike dager;)
    Her har klemmer og kort blitt delt ut, og deilig stek venter i ovnen, kake til desser!

    Hurra for verdens beste pappa'er;)

    Klem line

    SvarSlett
  6. Koselig å sette ekstra pris på pappaene våre:)

    Juletreet vårt kom i hus idag. Kjøpt kunstig på Planstasjen:)

    HA en fin søndag
    -Rita

    SvarSlett
  7. Hei! Så koselige bilder! Her var det koselig farsdags-frokost i dag!
    Naboen snakket også om Perfect Home og juletrær!!
    Eller så kan du sjeke denne:
    http://www.artificial-juletre.nl/

    Ha en fin søndag!!
    -Kristin-

    SvarSlett
  8. Titta litt og syns de hadde veldig stort og fint utvalg her;
    http://www.artificial-juletre.nl/?gclid=CIiPmqaDtKwCFQK_zAodAUJkHg

    Ellers har vel ofte Plantasjen trær også?
    Fortsatt god søndag :-)
    Hilsen Mariann*

    SvarSlett
  9. Så koselig dere har gjort det for pappaen i huset :) Pappaen her fikk en liten gave når han stod opp og litt eplekake før han måtte fly av sted på jobb.

    Vi har hatt kunstig tre i alle år, men når vi flytter inn i nytt hus til neste år, så tenkte vi å gjøre motsatt, og begynne med ekte tre ;) Kunstig tre fra Perfect Home er sikkert veldig fint :) Kos dere videre på farsdagen!

    Klem Anne

    SvarSlett
  10. Perfect Home sitt er NYDELIG.. Jeg skal ha mitt der fra i år tror jeg (er forhandler der) Største treet er 215 høyt og ligger på 4999 og minste er 180 til 3500 og ti års garanti:) Jeg har fake fra før og mitt er fra living men kan ikke måle seg med PH sitt.. Om du er int så kan jeg fikse deg en GOOOOO pris?? Om int så send meg en mail=)Har mulighet å få sendt det hjem på dør til deg) Og jeg gleder meg sånn til Dukkehuset kommer hjem til meg&mine.. Ha en fiiin en fin kvelg Veronica.

    SvarSlett
  11. Hei og hopp, Vennen :-)
    Nå gleder jeg meg veldig til jentefest neste helg!! God så godt det skal bli og få skravla litt ;-) ( selv om jeg gjør det ganske mye i hverdagen - hi hi )

    Jeg vet ikke om du vil ha hvitt eller vanlig juletre, men de har noen på Clas Ohlson :-) Har ikke sett de i real life, men du kan jo sjekke de ut :-) Jeg legger ved linken. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=166375480

    Her i heimen har vi satt stoooor stas på pappa'n vår, men frokost og gave :-)
    Vi ses neste helg :-)

    Klem fra Janicke

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥