søndag 27. november 2011

Litt julepynt og fotoshoot i Tomines hjem ♥

Veldig tidlig.. men veldig koooos.. her holder jeg
på å "slå ut" treet..

Vi har i år kjøpt fake juletre fra DIN Kaffebar i Hønefoss,
ikke fordi vi har allergier, men fordi jeg ikke får heeeelt
sånn julefeeling før treet er i hus..Derfor fant vi ut at vi skulle investere i juletre som varer forever, og som var vakkert å se på.. DET fikk vi..

Nå er det pyntet til randen med fine julekuler og over 500 lys.. Det ble for sent for å ta bilder i dag, men det kommer i morgen.. Jeg er så fornøyd, og det er jo så kos..

Litt pynt har det blitt på gruen i kjøkkenet, og mer blir det  etterhvert..
♥♥♥
På tirsdag skal vårt hus
brukes til fotoshoot for et ganske så stort og flott merke
og det gleder vi oss til..
Kjempespennende å se hvordan bildene blir..

Happy søndag, og ønsker alle en riktig god uke
- veronica -

8 kommentarer:

  1. Så koslig, gleder meg til å se bilde :)
    Ha en koslig kveld ♥
    -Beate-

    SvarSlett
  2. Spennende Veronica. You got talent:))

    Klem

    SvarSlett
  3. nei no vart eg nyfiken du ;)
    Så spennende med photoshoot da,kan ikke vente med å få vite hvilket merke det er,- bra blir det garantert uansett!!!! :))
    toveklem:)

    SvarSlett
  4. Så fint tre! Gleder meg til å se det ferdigpyntet :) Passer i grunnen bra....for jeg tenkte å invistere i litt ny juletrepynt i år, og da trenger jeg litt inspirasjon :)

    Nyt adventstiden! :)
    Klem Anne

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig med juletre! :) Også fine bilder!
    Perfekt med fake juletre - miljøvennlig, når man kan bruke det år etter år! :) Så kjempe bra! Gleder meg til flere bilder!

    klem

    SvarSlett
  6. Nydelig blogg du har :)

    Likte så godt dressjakken du hadde på deg i et par innlegg under. Hvordan er den i størrelsen? Kan jeg spørre hvilken størrelse du har?

    Nina

    SvarSlett
  7. Så fint du får det! Har også vurdert å kjøpe et pent, lite fake juletre som kan stå en stund i advent men som vi ikke trenger å stresse med å slenge ut før vi drar nordover på den riktige julefeiringen:)

    Har jo såå mange fine julekuler jeg har lyst å henge opp!;) så kan jo det store treet komme når vi starter egen julefeiring om noen år:)

    Må sjekke ut plassen du kjøpte ditt tre, det ser veldi naturtro ut!

    SvarSlett
  8. Nydelig!
    Nå kjente jeg at jeg gleder meg EKSTRA mye til å få min egen kjøkken-grue. Helt glemt bort at den må jo også pyntes:) IIIKKK!

    Gleder meg til å se juletreet!
    Ikke flink til å legge igjen spor, men er stadig innom på besøk:) Blir litt mye jobb for tiden..

    Klem fra Margit

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥