lørdag 12. november 2011

Ny hvit stue... ALDRIIII.....

Nå er håndtverkeren ferdig å legge tapet på nytt igjen i stue og spisestue. Denne gangen valgte vi en som ikke lager bobler og bruker nok lim ( dvs ikke meg )

Hvit duk er lagt over sponplatene og nå er det hvitt hvitt hvitt hos oss...
Så hvitt at våre hvite lister er gule!!! Men ikke lenge.. Fargen sand dyne fra Nordsjø, prikk lik den vi hadde fra før skal males igjen starting monday..

Bye bye kalde stue, og hello varme, lune gode gamle stuen min.. Og lykken er jo at den fylles med splitter nye møbler fra TM Design nå på fredag.

Nå; frokost og så sendes fam på ringeriksbadet. Jeg skal jobbe og svare dere på Mail..

Happy lørdag så lenge..

8 kommentarer:

  1. Gleder meg å se en nymøblert stue:) Det blir bare så lekkert noe som det var med gamlemøblene og:)

    SvarSlett
  2. Så deilig det blir å få alt " skikkelig" og attpåtil litt nytt:)Må bare si jeg er spent på hvilke møbler du skal ha og hvordan det vil se ut...at det blir lekkert er hevet over enhver tvil!Synes møblene du viser er helt fantastiske og akkurat slikt jeg liker...vi skal begynne å pusse op på nyåret ( hvis jeg klarer å vente så lenge) og da er det nok en viss fare for at jeg må bestille en del fra deg.:) Du har utrolig god smak!
    God helg til deg og dine:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. dette blir nok lekkert. Har et spørsmål, selger dere angro også ? Jeg driver en liten butikk og forelsket meg i de nydelige stolene.. Ha en flott helg, håper å høre fra deg. På forhånd takk.

    SvarSlett
  4. Så herlig å få gjort denne jobben!! Det blir sikkert lekkert med litt farge igjen - og nye møbler! Gleder meg til å se:)

    God lørdag til deg også!

    KLEM KLEM

    SvarSlett
  5. Spennende! Både med maling og møbler igrunn :-) Tenkte å invitere deg og C til meg her i Hemsedal i januar-se om det kan passe :-) Klem fra Margit (som sitter på jobb.... du er ikke alene!)

    SvarSlett
  6. Har du fargekoden på sanddyne fargen?Tror du den passer til mørk grå sofa?Takk:)

    SvarSlett
  7. Følger nøye med no!! For eg er i ferd med å forberede tapet på min stovevegg, men har ikkje kjøpt enno. For slike problem kan nok dukke opp her også! Bobler, så irriterende, sjølv om dei kan skjules av bilder, men ikkje over alt! Er det mulig å få anbefaling av kva tapet eg skal kjøpe? For eg har også tenkt å bruke ein som eg kan male på, men har ingen erfaring med tapettyper. Håper du har tid til å svare enten på et innlegg i bloggen din eller på komm/epost. :julianns@online.no

    SvarSlett
  8. Blir fint;) Jeg Lurer veldig på hvor dere har kjøpt disse flotte breie listene??

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥