torsdag 24. november 2011

oh my good


Min elskede kjære venninne som ommøbelerer ca 13 ganger pr uke, har funnet den smarteste løsningen i en veldig lang stue.
Er det ikke bare så lekkert...

Hennes kjære mann ringte oss på søndag, og MÅTTE ha
Ottoman club table på plass i stuen FØR fruen kom
fra Dubai, døgnvill og sliten.. DET var jo bare
så søtt gjort.. Vi vet jo alle
at når noe kommer inn i hus må det som reglel
en real sjau til med flytting av møbler..


Det ble så fint, og den nye
lampen som henger over spisestuen var bare sååå
råflott, og den er faktisk fra IKEA..
Jeg MÅ kjøpe lik.. Nå er det taco på menyen
for oss, og jobb etterpå.. Men i kveld skal jeg
unne meg en film som skal ses i sengen, med
litt namnam på nattbordet.. DET er vel lov
en gang i ny og ne...

Vi har ordnet oss med lager på 140 kvm nå også, så da skal
vi passe på og ha varer på lager så fort vi klarer å spare
opp litt møbler, men hittil blir det jo solgt lenge før det
ankommer Norge.. DET skal bli kjekt..

Ønsker dere alle en fin fin kveld..
- veronica -

5 kommentarer:

  1. Heter det ikke Oh My God?

    SvarSlett
  2. fantastisk vakkert, den Ottomann er helt nydelige, jeg skulle ønske jeg hadde hus så jeg kunne kjøpe mange sånne. Har faktisk greid å få mannen til å like den stilen der å nå nemlig å det ene å alene pga møblene deres. Så når det blir hus skal du se at det blir handling fra ende til annen fra oss vertfall :)
    kos deg på sengen du med godis og film:) er lov det når man jobber så hardt som deg :)
    klem Yvonne!

    SvarSlett
  3. Oh my goooooood vil jeg si om disse Ottoman møblene..Flotte!!
    Må bare få ferdig huset før vi kan bestille noe: )

    Kjempefint hus dere har!
    Kjekt å se for en husbygger at huset en vakker dag vil stå ferdig: )

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Hei og tusen takk for all inspirasjon jeg får gjennom bloggen din! Nå lurer jeg veldig på hvor den lekre lampen i stål er kjøpt (fra din venninnes stue - den som står på gulvet, men likevel "henger" over møblene) Blir veldig glad om du kan opplyse om det :-))

    mvh

    SvarSlett
  5. Line Åkerøynovember 25, 2011

    Hoho! :) Hva heter denne ikea lampen? Den svarte i taket.. Likte denne! God adventstid til hele familien! Du virker så vidunderlig Veronica! :):):)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥