tirsdag 29. november 2011

Svik..

.. Noen mennesker går langt for å fremme sin egen lykke og tiltenkt rikdom....

Ærlighet, kjærlighet og integritet;
HVOR VANNSKELIG KAN DET VÆRE ???

Jeg er så glad jeg går i mine sko i dag, og ikke
noen andres.. jeg ville hatt store problemer med
å se meg selv i speilet i så fall..

På andre siden av jordkloden sitter det noen mennesker
 jeg kjenner jeg nå elsker og virkelig beundrer.. 
Mennesker MED tonnevis av 
integritet, kjærlighet og ærlighet


... rart man av og til må såå langt for å
finne det som er viktig hos oss mennesker -  også
er det motsatte av ærlighet og svik så nærme så nærme..

- veronica -
( ps.. det er INGEN i min familie som blir omtalt her )

15 kommentarer:

  1. Hva har skjedd???? *Bekymret*

    SvarSlett
  2. Uff då, kva har du no opplevd?

    Håpar ting ordnar seg for deg, og ønskjer
    at resten av veka di vert fin. :-)

    SvarSlett
  3. Ja huff nå ble jeg også urolig....
    Har ventet på blogg inlegg fra igår, med julepyntet hus og inlegg ang. jakke fra Carma.

    SvarSlett
  4. Dette utsagnet er det mye sannhet i. Jeg aner en skikkelig såret sjel her. Jeg kan bli så forbannet over at folk ikke tør å være ærlige, ikke kan glede seg over andres fremgang og suksess og ikke eier moral for selv å lykkes.

    SvarSlett
  5. Huffda....høres ikke bra ut!
    Hva skjer??

    Hilde

    SvarSlett
  6. Ikke la noen tråkke deg ned... uten å kjenne deg,ser jeg ei driftig dame som klarer det meste.Vil tro noen føler misunnelse,for du er ei flott dame,har et flott hjem og har realisert en drøm (TM Design). Falske uærlige mennesker vil det alltid være,og da de er noen man omgåes er det fryktelig sårt... Men,vær glad for de gode rundt deg...Den falske vil uansett tape alt tilslutt. Hilsen Christin...

    SvarSlett
  7. Dette hørtes ikke bra ut Veronica! Hva har skjedd?...Nina, Drammen

    SvarSlett
  8. Litt vanskelig å tolke dette, men skjønar at her er det mange ugler i mosen et sted. Håper du har det bra. Stå på, vi er mange som set pris på det du gjer og viser i bloggen din! Klem fra Two.

    SvarSlett
  9. Ojsann!
    Ikke bry deg med mennesker som ikke er verdt din tid og innsats.
    Men jeg skjoenner den tunge foelelsen av svik! Naar det kommer til penger, kan noen folk virkelig "gaa over lik", som det sies.
    Lykke til med ditt gode humoer og framgang med TM :o))
    -Sylvi

    SvarSlett
  10. Dette ble jeg litt forvirret av...
    Er du lei deg, eller glad? Huff, nå ble jeg litt urolig på vegne av deg! Du virket litt oppjaget for nor...

    SvarSlett
  11. Hei.
    Trist når noen ikke kan glede seg med andre.
    I mine øyne burde du være stolt av hva du får til.
    Ikke la dette ødelegge for deg og dine.

    Ønsker deg alt godt i denne førjulstiden :-)

    Helga

    SvarSlett
  12. Uff, dette er triste greier! Skjønner ikke at noen kan være så kjipe, spesielt ikke hvis dette er noen du kjenner. Lykke til videre, du er så god på det du gjør Veronica! :)

    SvarSlett
  13. Kom igjen, Veronica! De er ikke verdt energien din! Gled deg over din suksess og alle gode venner og familie som du har! Det er mange kjente (og ukjente, - som lyklige lesere av bloggen din) som gleder seg hver dag over dine små og store inspirerende innlegg! Gleder meg til bildene av julepyntet hus kommer... :-) Ha en fin dag! Det er i motbakke det går oppover... AK

    SvarSlett
  14. Vil bare henge meg på de andre her, spesielt Christin, er som jeg skulle sagt det selv !!!

    Gå med hodet hevet du flotte dame.. Misunnelse og svik er, dessverre, maaaange av oss som opplever og det er kjempetøft å takle, men husk at de er de som ikke unner deg suksessen eller livet generelt som tilslutt vil tape på det.!!

    Masse gode klemmer fra Kari, som unner deg alt godt <3

    SvarSlett
  15. Du gir meg masse inspirasjon i hverdagen.
    Jeg gleder meg masse til å se møblene fra TM design her i Drøbak!
    Stå på, jeg digger bloggen din!

    Klem fra Sol

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥