onsdag 2. november 2011

TM Design AS ♥ vareutvalg

Art no#W5820 sort
Nydelig heltre eikeskap sortlasert str b:120xd:41xh: 230
( skapet vises i 2 deler på bilde )
Intropris kr 12 000,- ( ord pris ca 18000,-)
Har kun 2 stk igjen  i sort, og et i hvitt, som kan leveres før jul 8. desember
send mail ramboline97@gmail.com for bestilling

Art no#W5820 - hvitt
( bilde under )

Heltre eikeskap med sukkerbitlister og skuffer.
( dette er det samme jeg har i spisestuen, sort )
Mål: 125x45x220
Kommer i fargen sort & hvitt, leveringsklart 8 desember
Intro pris kr 8500,- ( ord pris 12 500,-)

3 kommentarer:

  1. Skulle vel gjerne hatt et slikt i hvitt, men jeg får vel vente til huset er ferdig, så jeg ser om jeg kan få plassert det først.

    Fint er det ihverfall.

    Jorunn

    SvarSlett
  2. Det sorte var lekkert..sikkert fordi jeg har et som ligner i hvitt..og forandring fryder :-)) fått med deg at vi har åpnet nettbutikk...ta gjerne en titt hos Thelma T.no

    ha en fin kveld.)

    SvarSlett
  3. Det nederste skapet, har du det i hvitt, og ledig?

    Anne-Marthe
    mail@espeseth.net

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥