søndag 6. november 2011

Vårt kjøkken


- Hei bloggen -
Vårt gamle loppekjøkkenbord er kastet ut, og i påvente av det nye har jeg flyttet hele spisestuen inn på kjøkkenet.( også fordi spisestue og stue er invadert av håndtverker pga tapeten.. ) 
 Ergo måtte jeg rullebort kjøkkenøya, ( som du kan se til venstre ) og vips så
hadde jeg nytt kjøkken.. ( flere bilder i morgen..rakk ikke redigere flere nå.. )
Vi likte det kjempegodt, og jeg er jammen ikke sikker på at jeg skal flytte den tilbake..
Jeg har kjøpt et gigantisk fat på Mester Grønn, som bare var rålekkert, og skal få
sin plass på vårt nye ottomann bord når det kommer i hus..
Gleder meg såååå.. litt jobbing igjen før jeg tar kvelden..

Ønsker mine lesere en riktig god søndagskveld
- veronica -
♥ 

23 kommentarer:

  1. Oh my god, for et kjøkken! Der kan jeg tenke meg at det er koselig å sitte å skravle og drikke vin ut i de sene nattetimer! :sukk: Take care, klem Tonje

    SvarSlett
  2. Kjempe lekkert kjøkken altså :)

    SvarSlett
  3. Har bare et ord: LEKKERT!!!!!

    SvarSlett
  4. lekkert kjøkken dere har,artig å se siden vi har ganske så likt hus :)
    Ha en fin fin søndags kveld
    -Beate-

    SvarSlett
  5. Utrolig fint kjøkken og møbler. Du er naturtalent når det gjelder interiør. Det er ikke så ofte jeg gir lyd fra meg, men jeg leser hvert enda innlegg du skriver. Det er gøy å følge deg. God søndag.

    SvarSlett
  6. Elsker kjøkkenet deres!!
    Lekkert;)

    Ha en finfin kveld, fine du;)

    Klem line

    SvarSlett
  7. Nydelig kjøkken du har!!!! Stort og flotte farger på det!! Veldig elegant:) Ville hatt spisestuen der:)
    Klem Mari

    SvarSlett
  8. Fantastisk nydelig kjøkken! Jeg kan sitte og se på alle bildene dine lenge. Du er utrolig flink med hus og interiør!

    Ha en fin ukestart
    -Rita

    SvarSlett
  9. Nydelig!;) Hvilket kjøkken er det?

    SvarSlett
  10. Lekkert kjøkken.
    Ville også hatt spisetuen der :)

    Jeanette

    SvarSlett
  11. hei. utrolig fint kjøkken. hva heter malingen dere har brukt på veggene?

    SvarSlett
  12. Nice kitchen!!! Fabulous!!!

    have a nice monday!!

    Cristina

    SvarSlett
  13. Hehe var som regnet med at min kommentar ikke kom med.
    Var jo ikke stygt ment.

    SvarSlett
  14. Nydelig kjøkken du har. Klassisk og lekkert!
    Skal selv bygge hus og er igang med å planlegge hvordan kjøkkenet skal se ut. Hva slags kjøkken er dette?
    Nordlandshilsen fra Marit :-)

    SvarSlett
  15. anonym: LES UNDER. HVIS DET ER DU SOM skrev om AT JEG MÅÅÅÅÅTTE være sponset av hg. Jeg svarte deg på samme innlegg som du skrev i..

    der kan du lese ditt eget, og MITT SVAR TIL DEG!!!

    your point is????? at jeg ikke legger ut ditt innlegg fordiiiii?????

    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    SvarSlett
  16. Jeg erjammen ikke sikker om jeg ville ha flyttet spisestuen tilbake. Dette var rålekkert.

    SvarSlett
  17. Nydelig kjøkken dere har:) Stolene ser fantastisk deilige ut:D

    SvarSlett
  18. LEKKERT!!
    Er bare sååå fint :)

    Kos deg ikveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  19. Hei!

    Hvor er takrosetten din fra?

    Nydelig kjøkken =)

    Hilsen Silje =)

    SvarSlett
  20. Hei Tomine,

    Så lekkert hjem du har, nå blir jeg inspirert:)
    Vi er i byggeprosessen selv, og ikke så ulikt hus. Men falt veldig for stolene du har satt inn på kjøkkenet..hvor er de fra?

    Frk.april:)

    SvarSlett
  21. Hei

    For et råflott kjøkken dere har. lurer veldig på hvilken farge dere her har på veggen? Er det den samme som dere har i gangen ( sand dyne?)

    Ida :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥