tirsdag 8. november 2011

walk-in closet i vintermørket


De fleste bloggere vet at det er er ganske så håpløst å
ta bilder som blir fiiine,
nå som vi går mot mørkere tider..
På lørdag kjøpte jeg meg ny blits og ny linse til kamera,
og den alle første testen ble gjort i vårt walk-in closet..
Jeg har ALDRI kunnet ta bilder der uten blits
( ikke det at det er nødvendig heller )
men det var så gøy å se at bilde ble lyst og fint og ikke kaldt
og grusomt pga blits.. For bilder MED blits er ikke bra..
Gleder meg til å prøve det ut en vakker dag når jeg får mer tid..
 
Nå er det natta på meg..jeg har 8 timer pr døgn for lite tid nå,
og har sovet 3 timer for lite hver natt i laaang tid.. 
Jeg er litt sliten jeg nå...
men veldig lykkelig
♥ 
- veronica -

5 kommentarer:

  1. Sov godt...med et lykkelig smil rundt munnen!
    Nattatoveklem:)

    SvarSlett
  2. Grattis med nye fotosaker, det er alltid gøy;)
    Bildet ble kjempebra!
    Huff, skjønner du er sliten, men LYKKELIG;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. spennende..

    kan vi få se mer av hvordan du har organisert der inne? Takk for fin blogg.

    "millapilla"

    SvarSlett
  4. Ja, det er stor forskjell på objektiver. Så fint og ryddig du har det i garderoben din. Vi har noe lignende, men akkurat nå er det helt grotesk rotete. Nei, jeg får nok bare sette i gang å kaste. Liker ikke å kaste klær, men må man så må man...

    SvarSlett
  5. Hei hei - hvor kommer innredningen til walk-in'en din fra? Har du tegnet løsningen selv?
    Vibeke

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥