tirsdag 6. desember 2011

6. dagen i advent

Foto: kjempefin hyssing,  med bjeller og annet fin julepynt fra Hadeland Glassverk

Dagene flyr... dag nr. 6...
vi har lite gjort hjemme men vi koser oss..
roter litt her, og baker litt der..

i år er det liksom det som er litt viktig..
jeg orker rett og slett ikke
så mye av det andre..
og den aller beste gaven til oss selv er
en kjæresthelg i Oslo.. Jeg har lyst å
bo på Continental, og spise på Annen etage..
Shoppe litt julegaver og nyte hverandre..
Jeg tror det skal bli årets julegave for oss
foreldre her i huset.. for jeg synes vi er
litt flinke jeg.. flinke i en hektisk hverdag,
som klarer å ta vare på hverandre..
Jepp.. jeg bestiller i dag og håper det er ledig
før jul... Liiiiiker...

- veronica -

8 kommentarer:

  1. Så kosleig med kjærste helg i Oslo, lurt å invistere litt i hverandre innimellom. Så må jeg bare få skryte litt av møblene dere selger, sukk for noen smykker.

    Ømsker dere en romantisk helg.

    Adventsklem fra Nina :)

    Ps: Har du tid så sving innom meg, jeg har en gibort på gang, noe som minner meg på at du fortsatt har gaven jeg vant hos deg, herregud, er det mulig, men så sant den ikke står i veien så pluttselig henter jeg den ;)

    SvarSlett
  2. Herlig bilde :-) En slik helg har dere fortjent kos med litt alene/voksen tid,alle trenger det innimellom. Spesielt kos nå føre jul.
    Håper du finner noe ledige rom :-)

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Er godt å pleie kjærligheten:-)
    Håper dere får en fin helg og får plass der dere ønsker:)

    Har en liten jule give away hvis du vil titte innom:)

    Ha en fin tirsdag:)

    SvarSlett
  4. nudelige bilder :)
    kos dere med kjærestetur dere, det er dere vel undt :)
    som tidligere sagt er dette en blogg jeg besøker hver eneste dag og du gir meg fantastisk inspirasjon, tusen takk :)
    men du jeg lurte på en ting ? Er det jeg som er blind eller har du ikke lagt ut bilder av badet i huset? eller er dere ikke ferdige kanskje??? vi skal begynne på oppussing av hus nå i slutten av februar og da skal hele badet renoveres så jeg lurte på å se på litt inspirasjon da vettu :)
    ellers er jeg forelsket i ottomann møblene deres og ikke minst de NYDELIGE stolene, jeg kommer nok til å bestille møbler mot sommeren når det er innflyttningsklart :)
    ha en kjempefin dag
    klem Yvonne!

    SvarSlett
  5. Høres helt herlig ut, skulle ønske vi også kunne klare det...:) Det er noe med å få en luftlomme i denne hektiske førjulstiden! Håper det går i boks, og ha fiiine førjulsdager! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  6. Det var en hyggelig og søt tanke!Dere fortjener så veldig en liten pause og tid til å¨nyte hverandre så mye som dere står på!
    Håper det var ledig og at dere får en fabelaktig fri helg.

    Ha en strålende og herlig, bake-rote-jobbe-kose kveld.
    Heidi

    SvarSlett
  7. ♥ Ja det fortjener dere ♥
    Har spist i Annen etage:)
    Håper du fikk plass
    Klem

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥