mandag 26. desember 2011

Julens beste kosedrikk


Happy 2. dag jul
Vi gjør fortsatt ingenting i dette hus, enn å gå i pysj,
snoke i godteskåler, planlegge middag, se tv, og kose
kose kose oss.. DET er så deilig etter så stressende
høst... Hvor ble egentlig desember av?


I morgen er det jobb igjen for meg, ferien
er over for denne gang.. Vi skal på nabofest i romjulen,
vi har nyttårsfest selv i år, og vips; så er det 2012
Men det er fortsatt tid til å kose seg,
og det skal vi i kveld, med film
( det utgikk i går siden vi var strømløse )
gløgg, og masse snop
( jeg kan høre Elixia rope på meg i det fjerne)

Å ja.... jeg må trekke vinneren av 10 armebånd!!!
Mamma som har stålkontroll har minnet meg på
dette nå flere ganger..
Ynnskyld.. det gikk helt i glemmeboken.
men i kveld....

- veronica -

1 kommentar:

  1. Elsker dette innlegget! Så mye stemning og fin blogg har du også!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥