fredag 23. desember 2011

Dekking av årets juleaften bord


kjære kjære bloggen

Jeg har hodet litt mer over vannet, og jeg er ikke like
nære hjerteinnfarkt som jeg trodde. Vi har også fått inn masse nye møbler i vårt hus fra TM, så vi rakk egentlig ganske mye.
Fantastisk service av Torvet Klær i Hønefoss, Den gylne FE og Chic Mote.. Nå er alt i boks.. Jeg fikk handlet inn mat i 10- tiden i går kveld, siste rest av gaver i dag,og nå sitter storebror å pakker inn mens jeg gjør klart til å dekke årets julaftenbord. Den aller aller beste oppgaven..


Jeg har jo kjøpt inn dekketallerker fra KID i gammelrosa,
så litt pynt må også gå igjen i de farger.. Jeg MÅ jo
ha med rødt og fikk de fineste røde lys på Den Gyldne Fe.
Eukalyptus og granbar er klart.. nå er det bare å senke
skuldrene.. for vi kommer i mål..
DET blir jul, og vi har det godt, og vi har hverandre.
Jeg lover å komme med flere
bilder av det ferdige bordet.

- veronica -

3 kommentarer:

  1. Det ser ut til å bli et nydelig julepyntet bord. Lekre farver! Ønsker deg og dine en riktig god jul! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Tok turen innom bloggen din for å ønskje deg og dine ei god jul. ♥

    Nydeleg og stilfult bord. :)

    SvarSlett
  3. NYDELIGE detaljer!
    Tipper det blir LEKKERT ♥

    Ønsker deg og dine en GOD JUL!

    Klem Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥