torsdag 8. desember 2011

Besviiiiiiiiim


Den beste kommentaren
på facebooksiden vår er bare enkelt og greit:

Besviiiiiiiiiiiiiiiiim

Og når jeg fikk rigget meg til i dag med julekort og
bursdagskort jeg bestilte for litt siden tenkte jeg
bare rett og slett

Besviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim


At noen legger ned så utrolig mye jobb og at det gir så fantastisk masse glede til så mangeblir jeg noen ganger bare helt blown away.. De er også dekorert inni, og med fin fin pose til å ha over kort og konvolutt.. LIKER!
( det har jeg bare blitt 2 ganger før her på bloggen )
Jeg har iallefall skrevet julekort så blekket sprutet ( 24 stk tenk ) og kanskje til flere enn jeg trengte, men har man fantastiske fine julekort i hus, så er det da bare å skrive på. Bilder av barna blir lagt i, til de som liker det, så er det også gjort.

Jeg føler meg bittelitt flink, mens jeg nå blogger, sjokoladen
er atter en gang til kjøl og kortene skal postes i morgen.

Den superflinke damen/jenta?? som har laget kortene til meg kan
du sende mail til HER:




oppskrift "hjemmelaget" sjokolade:

Valrhona sjokolade lys + mørk
( verdens beste sjokolade )

smeltes forsiktig, og helles i former
( jeg kjøpte ♥form på meny )
nederst i formen hadde jeg litt glitter
og i midten litt nougat.
mmmmmmmmm
Ingenting er som "hjemmelaget" og det ER lov
med litt hjelp..

4 kommentarer:

  1. Hehehe, artig kommentar! :)
    Men for noen nydelig julekort!! Skjønner godt du gleder deg til å sende ut disse!! Vi har bare tatt bilder av poden, funnet et fint kort på elitefoto og bestilt. Ikke spesielt kreativt, men han er en liten klovn, så det ble litt artig likevel :)

    Ønsker deg en fin torsdag!!

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  2. Helt fantastiske kort!
    Klem Irene

    SvarSlett
  3. Helt bedåramnde julkort!!!
    Fasiken, jag tar av mig hatten för dig som skrivit klart julkorten.
    Har 30 stk som skall skrivas & då har jag skurit ner från 50......

    Du atte, ta & skicka över lite av den där chokladen, annars får du sluta lägga ut bilder av den här i bloggen din fristerinne ;)

    Kram & NJUT helgen

    SvarSlett
  4. Ha ha ha.. Besviiiiiim!!! Eg føler meg beæret som blir sitert i bloggen din..
    Ha ha, fantastico!!
    Eg berre MÅ inn å se kvar dag kva nytt du har funnet på, lagd eller produsert... Alt du tar i blir jo til gull!! Du har iallefall veeeeldig god smak. (akkurat som meg sjølv) hoho!
    Eg henger med deg, og snart skal eg handle ALT du har i TM Design!! :)
    Keep it coming!

    Klem fra meg, Britt Tone

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥