lørdag 10. desember 2011



Bildene er fra pynt kjøpt på Hadeland Glassverk
( tror de har salg på julepynt nå også.. )

 - Julen -

kommer sakte men sikkert i hus, og jeg har kun
en uke igjen å jobbe før ferie..
Jisses som jeg gleder meg..
Nå er det kos etter en kaotisk dag med dukkehus
og 100 telefoner.. men det ordner seg til
slutt.. Det gjør jo som regel det..

En deilig lørdag til dere alle, og ekstra takk
til alle som har sendt meg mail.. jeg svarer
så fort jeg rekker.. Dere er bare helt herlige.
NÅ: rødvin, joggebukse, snop og når Tomine sover
blir det biff og fløtegratinerte poteter..
Ikke min favoritt, men mannens, og han
fortjener det så innmari.. Nytt julesengetøy skal
legges på og i kveld SKAL jeg ikke sovne før filmen
er ferdig.. ( jeg skal iallefall rekke å slå den PÅ!)
- veronica -

4 kommentarer:

  1. Så flott julepynt. Bare så synd man bor rundt 120 mil unna Hadeland glassverk :-(
    Ha en fortsatt strålende advent :-)
    Nordlandshilsen fra Marit

    SvarSlett
  2. Så fint =)

    Haha- jeg skulle se film i går og sovnet 15 min ut av filmen. Så nå har jeg hatt filmdate med meg selv&pyntet juletreet mens mannen er på julebord=)))

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig julepynt, helt i min smak!
    Ha en avslappende kveld, håper du klarer å holde deg våken så du får med deg filmen hele filmen.
    Godnatt her, i dag kjenner jeg meg sliten.
    Nattaklem

    SvarSlett
  4. Underbar blogg. Vackra bilder.
    Ni har det så fint.
    Kram Eva

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥