fredag 9. desember 2011

Dukkehus & mareritt

Dukkehusene kom til Hønefoss og vårt lager i dag,
og jeg kan endelig sove godt igjen..Det har bare vært
helt grusomt å ha dette hengende over seg. jeg
har fått ca 18 rynker til på 3 mnd, sett på tv i totalt 3 timer og bor inne på kontoret mitt.. Men herremin hatt for en pangstart vi har hatt.. Jeg ville ikke byttet mot noe.
En ting er møbler som blir forsinket, det er til
voksne.. men årets julegave, som mange har gledet
seg til siden i august, DET er ikke like greit
da at det blir så forsinket.. MEN vi fikk det
til, nesten 50 000,- kostet det og sende 60 stk med
fly.. men nå er det gjort.. NÅ er de har..
Vi skal sette sammen et nå i kveld som vi kan vise, og gjett om jeg skal bestille HAGEMØBLER brennkvikt, så har vi det
garantert til våren.. DET er nemlig ikke hagemøbler
du har sett over alt.. Lekkert.no sier jeg no bare..

Noen av dukkehusene på vårt lager..
- lykke -

6 kommentarer:

  1. Hei!

    hvordan ser de ut da?

    SvarSlett
  2. Dere er flinke !!!
    Så...PUST
    Og husk å nyt litt og :)
    Godklem fra meg

    SvarSlett
  3. Ja nå gleder jeg meg til dukkehuset
    kommer til lille snuppa vår :-)
    Det var tenkt som bursdagspresang,
    men siden det nok kommer frem før jul
    blir det nok julegave :-)
    Jeg tror ikke jeg klarer å vente helt til 10. januar med å få sett det hihi....

    Har forresten mottatt fakturaen i ettermiddag
    og mannen skal betale det i løpet av kvelden :-)

    Gleder meg til lille prinsessa får se herligheten og kan leke med det!

    Riktig god helg til deg!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Så godt de er i hus-lager;)

    Lille Nora gleder seg veldig, eller mamma gleder seg veldig til å gi henne til jul rette sagt. Vi kommer å henter snart..veldig snart:)

    Ha en fantastisk fredag kveld.
    Mange klemmer fra Heidi

    SvarSlett
  5. Gleder med til se hagemøblene!!

    SvarSlett
  6. Dere er kjempeflinke som står sånn på!! All ære til dere! Men husk på å ta litt juleferie også da.. også for barnas skyld;) for dem er også hverdagen sikkert snudd på hodet også, selv om de også sikkert synes det er littebitt morsomt.
    Vakre vakre møbler har dere, og jeg gleder meg til å se hagemøbler. Wow, som dere står på! Men høres ut som dere har det gøy på veien også da heldigvis;)
    Klemmer fra en trofast leser:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥