mandag 19. desember 2011

Foto: Tomines hjem fra gårsdagens konfektlaging.. nam nam...

Min siste dag på jobben før ferie.. Jeg gleder meg
så.. det skal bli utrolig godt..
Mitt gavetips i dag:
Gaveesker fra Panduro
silkebånd og silkepapir

Ta deg 3 timer på kjøkkenet, og lag hjemmelaget
konfekt. Jeg gjorde det i går, og vi har nå
karameller ( sweeeeet ) sjokolade, brente mandler
og Bountykuler.. Alle oppskrifter fra det søte liv

Helt klart at man gleder et travelt hjerte,
men det gleder også meg selv.. endelig tid til
å nyte julemusikk, litt vinos, og kjøkkenet helt
for meg selv.. Love it!!


Ha en fin fin mandag.. så ses vi i kveld.
- veronica -

2 kommentarer:

  1. Det hørtes herlig ut! Ha en flott mandag hos deg, her skal det pakkes gaver!

    SvarSlett
  2. Mmmm. Dette så definitivt fristende ut! Så lekker boks også:)

    Ha en fiiin siste adventuke - og en riktig god jul!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥