fredag 2. desember 2011

fredag♥

Foto: Tomines hjem, stettefat & pynt Mateus/Hadeland Glassverk


Fredag.. vi har gjort unna all matshopping
og jeg har kjøpt så utrolig masse gøy på Meny, så
nå skal julebaksten gå som smurt!
Akkurat nå lager jeg "hjemmelaget" sjokolade som
skal i fiiine hjerteformer, med gull og nougat..
Hvis det ikke blir godt, så blir det iallefall fint

I morgen er det 2-års feiring av tvillinger, så hjem
og styling før jeg skal på jentejulebord nr. 2. i verdens
fiineste lokaler her i Hønefoss, på DIN Kaffebar..
" Det gledes " som de sier i Trondheim

Jeg er så heldig at jeg får en superflink reisende
frisør her i Hønefoss på hjemmebesøk, så imorgen skal
jeg ha krøller for aller første gang...
Ny jakke fra Carma ble hentet på posten i dag
( elsker nettshopping ) ( jeg lover å vise frem jakke og antrekk + sko denne gangen.. jeg fikk så masse mail om dette sist lørdag ) så nå er det bare kos og litt
jobbing som står på planen resten av kvelden.

Håper dere alle har får en fin weekend, så ses vi imorgen
for jeg må jo vise frem de fineste sjokoladene ever..
haha forhåpentligvis..

Nydelig hjerte fra
Hadeland Glassverk

3 kommentarer:

  1. Gleder neg allerede til å se bilder av deg! :)

    Ps: Smør lages når du pisker kremfløte en god stund. Pisk, tøm ut væsken som blir til overs når det har blitt smør, og tilsett det du ønsker av smak(salt, hvitløk etc). Ett tips er å legge buskene og piskebollen i fryseren en halvtimes tid før du begynner- lettere å piske når utstyr og fløte er kaldt :)

    Ha en god helg, jeg bøker alltid så glad av å lese innleggene dine- udeltt positiv!
    Varm klem fra meg til deg :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint hjerte og riktig god helg. Liker møblene dine i TM Design. Jeg driver med litt fornyelser så utover våren blir det min tur for møbelshopping tror jeg.

    SvarSlett
  3. Hej!
    Så fin och underbar blogg du har. Det är första gången jag kikar in här men inte den sista. Otroligt vackert hem så nu har jag fått massor av inspiration.
    Kram Anette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥