torsdag 29. desember 2011

Halvmånebord og litt julepynt


Jisses som dagene flyr..
Jeg har ikke akkurat den aller beste julestemning
i år heller.. varmegrader, regn, og ingen snø..
Er det bare meg eller skal det bli
litt godt å få et overstått??


Jeg har knipset litt bilder av det fine halvmånebordet vi har fått inn til TM Design, det må være en av mine favoritter..
 ( Pris kr 2600,- )
 Vi har jo flyttet spisestuen inn til innerste stuen,
så da ble det jo danseplass forann det buede
vinduet.. også plass til juletre.. Perfekt siden det er
over 3 meter under taket.

Senere i kveld skal vi på årest siste fest, og det blir så
gøy.. Nytt antrekk er kjøpt inn,( glittre glittre ) 
 og hvis jeg rekker skal jeg til og med krølle håret!!
Romjulsfest er gøy!!!
Håper dere alle har fine dager, og koser dere i romjulen
Nå er det straks et nytt år,
 og det kan bare bli BRA


- HAPPY TORSDAG -
veronica

11 kommentarer:

  1. Hei :-)
    Jeg vil bare spørre om noe. Har sett tidligere at du har skrevet at dere har brukt fargen sanddyne. Har du den flere steder enn i stua? Synes det virker så likt :-)

    SvarSlett
  2. Usj, ja, nå er jeg veldig lei av dette været, og julen faktisk;)
    Blir alltid fort lei, hehe;)
    Vet ikke om jeg klarer og la være og kaste julen før nyttår, men burde vel la det stå...

    Lekkert bord!!

    Have fun på fæst;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så vakkert det bordet var
    Og nydelig pyntet i ditt vakre hjem
    kos deg på fest i kveld

    SvarSlett
  4. Nydelig bord! Takk for inspirasjonen du gir med dine flotte bilder. Gleder meg til å følge bloggen din videre og forhåpentligvis hente noen gode ideer til vårt hus som skal stå ferdig neste jul.
    Ønsker deg et godt nytt år.
    Nordlandshilsen fra Marit :-)

    SvarSlett
  5. heisann snuppa hvordan gikk det med glitringen?En bra kveld håper jeg :)
    Er innom for å ønske deg en fin kveld i morgen også jeg da,og for å takke for alle dine fine innlegg gjennom 2011.Vet ikke helt om jeg skal takke deg for TMDesign,som er opphavet til lyster som vrir og sliter i meg..dette bordet hjalp heller ikke på saken ;)
    Elsker smaken din - elsker at du har tatt steget og ønsker deg all mulig lykke og success i 2012 - you go girl!!!!
    toveklemmer :)

    SvarSlett
  6. Beautiful <3 as always beautiful <3
    Happy New Year!

    SvarSlett
  7. I love your touches of christmas, so pretty! Happy new year!
    XO
    Kristin

    SvarSlett
  8. Så nydelig bord! Jeg er på jakt etter noen nye møbler ... tråler finn om dagen;) Tror jeg må ta turen innom "deg" også!!

    Fin nyttårsfeiring i morgen!

    KLEM KLEM

    SvarSlett
  9. Heia damen
    Meg og manne sitter og ser på halvmånebordet. Hva er bredde, dybde og høyde? Og fargen på topp-platen, er den offwhite? Og er beina/Understellet sort eller brunt?
    Vi har lenge lett etter noe i gangen, men det er dybdemålet som er poblemet. Kunne absolutt tenkt meg kommoden(den sorte), men den er 10 cm for dyp.
    Da blir det spennende og høre om vi kan bruke dette bordet, ev. om du har andre forslag (smal avlang gang)
    Ha en fin nyttårsfeiring.
    Klem

    SvarSlett
  10. En ting til...stolen på bilden (sort og hvit) er det en stol TM selger?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥