mandag 2. januar 2012

Nytt stooort glass skap i stuen fra TM Design

Skapet er i heltre eik, mål: 125x45x220
og vi har kun i fargen sort på lager,
som kan hentes asap



Hei Bloggen

Bare en snartur innom for å vise dere de fine skapene vi
har fått til TM Design, og jeg har fått et i vår stue.
Endelig fikk jeg plass til stooore ting, og ikke bare glass.
Jeg har planer om å fylle det med et perfekt service
og masse bøker... også litt nips da..
vi har kun 2 stk igjen på lager i fargen sort
og intropris er kr 8500,- (ord. pris er 12500,- )

for bestilling: ramboline97@gmail.com

happy monday

4 kommentarer:

  1. Rå lekkert! Men jeg lurer på om dere vil få inn noen form for tv-benk jeg? I sort seff;) Jeg drar meg i håret for og finne den perfekte... hmmm...når vi er inne på det... Åssen ser tv-kroken deres ut ;)Det er noe som sjeldent blir visst på blogger,men som er et intr for meg ihvertfall ;) Ellers elsker jeg bloggen din...innom hver dag :) Lykke til og godt nyttår :)

    SvarSlett
  2. Hei!Hva er str på dette skapet?
    Mvh Nina, Drammen

    SvarSlett
  3. åh.. sukk

    være gjest hos deg må virkelig være en drøm.
    Du har det så fint, og du er helt utrolig flink.

    jeg unner deg all lykke med TM Design, DET
    fortjener du.

    klem fra sunnmøre

    SvarSlett
  4. hei,
    er på evig jakt etter tv-benk! mye i butikkene er ofte veldig minimalistisk og veldig dype. vi trenger jo ikke det med dagens faltskjermer og dvd spilleren er jo ikke med enn 28 cm dyp....Har dere noen planer om å få dette inn? Hadde vært så hyggelig å hatt ett pent møbel man ser fremfor seg. man sitter jo tross alt noen timer foan tv i løpet av kvelden:)

    mvh charlotte

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥