tirsdag 20. desember 2011

Julegavetips - om noe jeg elsker å få..

Heldige oss i Hønefoss som har DIN kaffebar.. jeg elsker det stedet!!!

Mens jeg fikk tryllet frem tid til byens beste Negledame i lokalet ved siden av, laget kaffemannen små gaveposer fylt med fudge, jule te, sjokolade og litt annet smått og lekkert som jeg skal gi bort før jul.

Deilig å kunne ringe ned, og få det klart i en fei! Tid er ikke det jeg har mest av om dagen...

En dag igjen med utsending av møbler og levering av dukkehus, SÅ er det juleferie på ekte!!! Gleeeeder meg!!!!

3 kommentarer:

  1. Så koselig å få slike flotte gaveposer. Slike gaver setter jeg kjempe pris på :)
    Godt og få litt tid til selvpleie midt oppi alt julekaoset også.

    Ønsker deg en fin kveld
    klem Jane

    SvarSlett
  2. En sånn "forundringspose" kunne jeg godt ønske meg! Det er så deilig med litt "smått og godt"... - ekte kos! Ønsker deg en riktig GOD JUL. Vi sees nok etter nyttår, om du "inviterer" til møbelvisning... :-)AK

    SvarSlett
  3. Hihi.. Jeg leste "Negerdame" i stedet for "negledame" jeg. Du kan tro jeg sperret øynene opp!

    Ha en fin dag, og god jul!

    M

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥