onsdag 14. desember 2011

Julepyntet grue

Jeg har aldri tenkt på å pynte gruben før i år, men
det var jo ganske koselig når vi tenner lys..


Hei bloggen

Sitter hjemme på kontoret og jobber, mens mannen har
tatt i mot container i dag, og teller opp innholdet.
Jeg er kjempespent for det er møbler jeg ikke har vist
bilder av, og som han skal ta med hjem i kveld.

Tusen takk for så masse fine hilsninger på bursdagen min
DET setter jeg stor pris på.. facebook er jo bare herlig
sånn.. LIKER.. Nå er det kveldsmat på Tomine,
og jeg kan omsider ta av min påteipede krone som
jeg har fått av barna.. Veeeeldig leit..


 - En fin kveld ønskes til dere alle -
veronica

7 kommentarer:

  1. Så vakker grue!!
    Du er så flink;)

    SvarSlett
  2. Så fiiint:)

    Og gratulerer så mye med overstått søte deg, jakken var nuuudelig.

    Klem Henriette

    SvarSlett
  3. Heihei:) Fant bloggen din via NIB. Hit kommer jeg nok på "besøk" igjen:) God jul til deg :):)

    SvarSlett
  4. Nydelig! Du er heldig som har en sånn hylle å pynte på! Fortsatt god adventstid!

    SvarSlett
  5. Så nydelig og lekkert i fargane! Og så gratulerer eg deg med dagen din!

    SvarSlett
  6. Nydelig pyntet! Passet sååå godt over gruen! Lekkert med litt rustikt og glam blandet sammen. Gratulerer så mye med dagen, Veronica! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  7. Såå nydelig grue! Syns du er utrolig flink. Stilreint og flott!! Ikke sånn hummer og kanari som hos enkelte... som undertegnede;-)

    Klem til deg og lykke til med allt før jul:-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥