tirsdag 27. desember 2011

Kuleste veskene til TM Design

5 kommentarer:

  1. Hei!

    Så morsomt - ble akkurat de samme gavene til lille A her i huset òg. Premiere idag og er helt enig - den deiligste ullen jeg noensinne har sett! Og detaljene er jo faktisk bare to die for... Ble en veldig koselig julaften med nok gaver, til tross for mangel av dukkehus. Tusen takk for koselig samtale på fredag, vi gleder oss til å komme å hente det på nyåret istedenfor!!

    Stor romjulsklem
    Caroline
    (Tönsberg)

    SvarSlett
  2. KJempefine!!
    Masse flott derifra ja;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Ser herlig ut:)

    Ønsker deg og dine fortsatt fiiine juledager!

    KLEM KLEM
    Anette

    SvarSlett
  4. Nydelig ulltøy! Jeg har selv kjøpt til mine barn. Har dessverre ikke vært helt fornøyd med kvaliteten. Det ble veldig mye nupper, og det til tross for at jeg fulgte anvisningene om å vaske før bruk og plukke av nupper..

    Jeg elsker designen, men synes det var kjedelig med disse nuppene. ikke helt verdt prisen i mine øyne..

    AC

    SvarSlett
  5. Hei :) kunne du svart på hvor de lave brede sølv-lysestakene på julebordet ditt er fra ?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥