lørdag 10. desember 2011

Lørdag!!

I dag er det sen frokost og kos i kjøkkensofa..
 Kun innedag i dag med noen få ærend. Dukkehusene ble pakket opp i går, men taket var rødt/ rosa og ikke sort.
Jeg har ringt og sendt sms til de jeg har nr til men har du ikke hørt noe enda så ring meg eller send Mail om du har bestilt. Tomine ble kjempeglad og likte dette bedre enn sitt sorte, men jeg tror kanskje ikke alle er enig der....

Happy lørdag, ses litt senere.
Nå skal jeg montere kaffemaskinen fra Zinzino!!

3 kommentarer:

  1. Off du har jammen hatt masse styr med dukkehusene :/
    Men med så bra servise så klager ikke eg iallefall ;)

    Gleder meg til eg skal gi de til tvillingjentene mine til jul :)
    Prøv å nyte helgen :)

    Klem Anita B

    SvarSlett
  2. Du er bare superflink V:)) Om alle hadde hatt din energi)

    Klem på deg

    SvarSlett
  3. Mykje jobb med desse dukkehusene, men trur no kundane dine blir fornøgd uansett.

    Gratulerer med kaffimaskin, Zinzino er jo enkel
    å betjene og.
    Eg har kjøpt inn karamellsirup og krem i dag, for eg skal og lage meg god kaffi å kose meg med. :)

    Ønskjer deg ein fin laurdagskveld.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥