fredag 9. desember 2011

Løøøv weekend ♥


Yehei!!!

Endelig fredag.. og om bare en liten uken skal
vi på juleshopping og overnatting på Continental i Oslo.
Baaare jeg og min kjære mann.. HVOR heldig er ikke han!!haha
Vi fikk booket, og jeg er overlykkelig.

Vi har bestilt en gourmet pakke, med 4 retters middag og viner, superfint rom, så jeg gleder meg så masse masse.. DETTE er
den beste julegaven ever..( bortsett fra NorefjellHytta da )
lengter til Zara, H&M home som jeg enda ikke har sett,
Sebastien Bruno, og vin på bar om kvelden..
Annen etage er bare så fiiint, og jeg gleder meg
til å se det live..

 - Happy fredag jenter.. nå er det snart helg -
veronica

2 kommentarer:

  1. Høres utrolig deilig ut! Det er viktig å pleie forholdet, så det du gjør er helt riktig! Kose dere masse, og shoppe enda mer, hihi;) Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Så kult!! Vi var på Doubletree By Hilton forrige gang vi hadde Oslo weekend, det var også et lekkert hotell. Det er jo bare fantastisk med slike helger - bare kos! ;) God tur!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥