tirsdag 13. desember 2011

Min bursdagsgave ♥

Foto lånt fra Carma i Trondheim
God morgen bloggen

Jeg er veldig glad i Carma i Trondheim,
selv om det ikke akkurat er nære, kommer det stadig
ting i posten, og noen ganger express delivery på døren, 
siden jeg er litt susete, og alltid skal gjøre ting i 
siste liten.. Da er jentuttene i Tr. heim gode å ha. 
Jeg elsker nettshopping, og så klart fab service
I åååårevis har jeg hatt en dunjakke fra Vero Moda jeg kjøpte på salg til kr 400,- men den ble heelt brukt opp da vi bygde huset. Siden har jeg ikke hatt noen varm vinterjakke, men nå få jeg
en i gave fra mannen min for jeg har bursdag i morgen..
Og den kommer fra Carma..og den ser du HER
l.i.k.e.r.
I morgen kveld kommer container no 2, og vi gleder oss 
helt utrolig.. bursdagskvelden skal feires da på lageret
ser det ut som.. men det er bare gøy

Så utrolig gøy at så mange blir med på Give Away under,
og med ønsker om hva dere vil se!

6 kommentarer:

  1. Hei igjen ,lekker jakke, Carma har utrolig mye fint :-) Flott hvis du har pallen og hører fra deg ang stolen.
    Ha en flott dag

    KLem klem

    SvarSlett
  2. OMG just LOVE den jakken!!
    Den er så fin ♥
    Passer bra til fiiiineste deg;)

    Og du, gratulerer med dagen i morgen da, jeg er så sosete, så det er ikke sikkert jeg husker det i morgen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Lekker jakke, og hurra for deg som fyller ditt år!

    SvarSlett
  4. Hei! Gratulerer med dagen og kos deg i den flotte jakka di.Jeg er innom bloggen din hver dag.Mange klemmer fra Gunn H

    SvarSlett
  5. Kjempefin jakke, den vil nok holde deg god og varm i vinter:) Vil ikke virke som en gledesdreper, men jeg håper bare at pelsen på hetten ikke er ekte. Syns det er viktig å oppfordre alle til å ha et bevisst forhold til dyrenes velferd. Vil vi støtte mishandling av dyr? Bare fordi vi syns et plagg er stilig? Vi har alle et ansvar...
    Hilsen Elin:)

    SvarSlett
  6. Knallfin jakke å gratulerer så mye med dagen din i dag
    Kjempe flott blogg å ett fantisk nydelig hus
    (og innlegg i dagbladet , måtte bare ha det da du var der ;D )

    Strålende dag
    Hilsen Synnøve`s Rom :D

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥